خبرگزاری کار ایران

همه بازیکنان خارجی با تایید من جذب شدند

دست‌نشان: مشکلات مالی داریم اما از نقل‌وانتقالات تیم راضی هستم

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: همه بازیکنان خارجی تیم را که جذب کردیم، در تمرینات دیدم و بعد از مشخص شدن کیفیت فنی آنها تصمیم به جذبشان گرفتیم.

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی راجع به شرایط فعلی این تیم گفت: خدا را شکر شرایط تیم در حال حاضر خوب است و تا جایی که امکانش برای ما فراهم بود برنامه‌های آماده‌سازی تیم را انجام دادیم. البته مشکلات زیادی هم داشتیم، اما با این حال از شرایط راضی هستم. تیم جوانی داریم و اعتقاد دارم که این توانایی را داریم در لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در واکنش به قرعه‌کشی لیگ برتر و بازی‌های سخت پیش روی نفت آبادان در هفته‌های ابتدایی عنوان کرد: از نظر من قرعه سختی نداشتیم. بازی با تیم‌هایی که اسم بزرگی دارند، انگیزه بازیکنان ما را زیاد می‌کند و در صورتی که بتوانیم تیم را از نظر روحی و روانی به شرایط مطلوب برسانیم، این توانایی را داریم که در این دیدارها نتیجه بگیریم. در هر صورت بازی‌‌های لیگ است و باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و از این نظر فرقی ندارد در کدام هفته و چه شرایط به مصاف این تیم‌ها برویم.

دست‌نشان راجع به نقل‌ و انتقالات صنعت و نفت آبادان نیز اظهار داشت: در این مورد دو مساله تفکرات ما و رضایت داشتن یا نداشتن مطرح است. باشگاه ما مشکلات مالی دارد و مدیران باشگاه هم در حال پیگیری هستند که این مشکلات تا جای ممکن برطرف شود. با توجه به همین مشکلات هم تا جایی که امکان داشت سعی کردیم طبق توان باشگاه نیاز تیم را برطرف کنیم و ناراضی هم نیستیم. مساله مهم برای ما این بود که اسکلت اصلی تیم را حفظ کردیم و این خودش نکته اصلی کار ما در نقل‌وانتقالات بود. البته اگر پول بیشتری داشتیم طبیعتاً برای ما بهتر بود ولی با این حال باز هم تا جای ممکن فعالیت خوبی در نقل‌وانتقالات داشتیم و بازیکنان خوبی از داخل و خارج حذب تیم شدند.

او همچنین در مورد بازیکنان خارجی تیمش خاطرنشان کرد: تمامی این بازیکنان با تایید من با باشگاه قرارداد بستند. من همه بازیکنان خارجی تیم را که جذب کردیم، در تمرینات دیدم و بعد از مشخص شدن کیفیت فنی آنها تصمیم به جذبشان گرفتیم. تا الان هم در تمرینات از همه آنها راضی هستم. مخصوصاً بازیکن کره‌ای تیم که کیفیت خیلی خوبی دارد.

دست‌نشان در پایان راجع به انصراف حنیف عمران‌زاده از حضور در نفت آبادن و پویستن او به تیم خونه‌به‌خونه بابل، آن هم در حالی که با صنعت نفت قرارداد بسته بود گفت: من مشکلی با این مساله ندارم. به جای حنیف فرجی از راه‌آهن را گرفتیم که یک بازیکن جوان و بسیار با استعداد است و مطمئن هستم به خوبی جای عمران‌زاده را برای ما پر خواهد کرد. برای حنیف هم در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

 

کد خبر : ۳۹۱۷۷۹