خبرگزاری کار ایران

وزن 97- کیلوگرم کشتی آزاد در انتظار رضا یزدانی

وضعیت همه اوزان اعزامی به المپیک به جز وزن 97- کیلوگرم مشخص شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تمرینات تیم ملی کشتی آزاد پس از آنکه نفرات اعزامی به المپیک مشخص شدند، در خانه کشتی دنبال می‌شود.

وضعیت همه اوزان اعزامی به المپیک به جز وزن 97- کیلوگرم مشخص شده‌ است. رضا یزدانی اولین گزینه برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در این وزن محسوب می‌شود. یزدانی که از ناحیه پا دچار مصدومیت شد بود مراحل بهبود را طی کرده است و چند هفته‌ای است که تمرینات پرفشار خود را همراه با تیم ملی آغاز کرده است.

کادر فنی و شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در انتظار جواب گرفتن از تمرینات رضا یزدانی هستند تا از شرایط او اطمینان حاصل کنند. رضا یزدانی در المپیک لندن به دلیل مصدومیت از دسترسی به مدال بازماند. این در حالی بود که بسیاری او را به عنوان مدعی اول کسب مدال طلا قلمداد می‌کردند.

اما اکنون و قبل از شروع رقابت‌های المپیک ریو مصدومیت رضا یزدانی بار دیگر خاطرات تلخ المپیک لندن را در اذهان تداعی کرده است. صحنه مصدومیت رضا یزدانی و چهره بهت زده رسول خادم در المپیک لندن شاید یکی از تلخ‌ترین خاطرات ورزشی ایرانیان باشد. از دست دادن مدال طلای المپیک برای همه تلخ بود.

 رضا یزادانی در گفت‌وگویی که پیش از این با خبرنگار ورزشی ایلنا داشت، وضعیت خود را ایده‌آل توصیف کرد و گفته بود که برای حضور در المپیک آماده است و مصدومیتش بر طرف شده است.

 ولی همه چیز برای شرکت او در المپیک به تصمیم کادر فنی و شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد باز می‌گردد.

امیر محمدی کشتی‌گیر وزن 97- کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که به نوعی ذخیره رضا یزدانی محسوب می‌شود در صورت تشدید مصدومیت یزدانی به المپیک ریو اعزام خواهد شد.

 

 

کد خبر : ۳۹۱۲۳۰