خبرگزاری کار ایران

انصاری: سابقه بازی در دفاع وسط را دارم

محمد انصاری گفت: برانکو و بزرگان تیم مثل سیدجلال حسینی برای بازی در پست دفاع وسط خیلی به من کمک کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمد انصاری امسال یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس است. برانکو برای دو پست دفاع چپ و دفاع وسط روی پدیده فصل گذشته تیمش حساب باز کرده است. انصاری در مورد پست جدیدی که در بازی‌های تدارکاتی به میدان رفته گفت:« من سعی می‌کنم در هر پستی که برانکو صلاح بداند از من استفاده کند، بهترین عملکرد را داشته باشم. قطعا پست دفاع وسط، پست سخت‌تری است. مسئولیت و حساسیت بیشتری دارد و نیاز به تجربه نیز دارد. باز باید ببنیم که برانکو نظرش چیست.»

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برانکو با او درباره پست جدیدش صحبت کرده یا خیر گفت:«برانکو و بزرگان تیم مثل سیدجلال حسینی در این مورد خیلی به من کمک کرده‌اند.خودم هم تلاش خواهم کرد تا  شرایط بازی در این پست را پیدا کنم. البته من سابقه بازی کردن  در پست دفاع وسط در تیم فجر را دارم اما تجربه‌ام نسبت به بازی کردن در دفاع چپ کمتر است.»

او در مورد شرایط تیم و آخرین اردو هم گفت:«من سال گذشته نیز با تیم در ترکیه بودم اما فکر می‌کنم امسال فشار تمرینات بیشتر بود چون امسال زودتر تمرینات را آغاز کردیم. در مورد مصدومیت خودم هم باید بگویم که خیلی وضعیتم بهتر است و دیگر آزاردهنده نیست. فکر می‌کنم به ظاهر امسال تیممان خیلی از نظر بدنی و فنی بهتر است. انشااله که دربازی‌ها نیز شرایط خوبی داشته باشیم و نسبت به پارسال نتایج بهتری بگیریم.»

 

کد خبر : ۳۹۰۵۶۷