خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

لیست نهایی تیم ملی هنوز مشخص نشده است/ اجازه تعویض دو بازیکن را داریم

افشاردوست می‌گوید: مجتبی میرزا‌جان‌پور تنها بازیکنی است که احتمال دارد در هفته آینده با نظر لوزانو جایگزین یکی از دوازده نفر لیست اولیه شود.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در مورد لیست بازیکنان اعزامی به المپیک ریو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: پس از پایان رقابت‌های لیگ جهانی و با شروع دور جدید تمرینات تیم ملی، لوزانو اسامی شانزده نفر را برای شرکت در اردوی تیم ملی اعلام کرد. اما ما باید اسامی دوازده نفر را جهت شرکت در المپیک ریو به فدراسیون جهانی اعلام کنیم.

او ادامه می‌دهد: از شانزده نفر دعوت شده فرهاد ظریف، علیرضا مباشری و آرمین تشکری از تیم ملی کنار گذاشته شدند و پس از آن بازیکنان باقی مانده در اردو تیم ملی به سیزده نفر رسیدند.

دبیر فدراسیون والیبال در مورد لیست نهایی تیم ملی می‌گوید: طبق قوانین فدراسیون جهانی والیبال همه تیم‌های المپیکی در تاریخ تعیین شده باید لیست دوازده نفره خود را ارسال کنند. این لیست اولیه قابل تغییر است. هر تیم اجازه دارد دو بازیکن را تعویض کند. در حال حاضر در اردوی تیم ملی سیزده نفر حضور دارند. مجتبی میرزا‌جان‌پور تنها بازیکنی است که احتمال دارد در هفته آینده با نظر لوزانو جایگزین یکی از دوازده نفر لیست اولیه شود. لیست بازیکنان اعزامی به المپیک هنوز مشخص نشده است و احتمال دارد در هفته آینده دست‌خوش برخی تغییرات شود.

 

کد خبر : ۳۹۰۳۳۸