خبرگزاری کار ایران

مسابقات تنیس دیویس کاپ

برتری تنیس ایران مقابل هنک‌کنگ

تنیسورهای کشورمان موفق به شکست تیم قدرتمند هنگ‌کنگ در مسابقات دیویس کاپ شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس کشورمان سومین دیدار خود در رقابت‌های تنیس دیویس کاپ را امروز (چهارشنبه) با پیروزی مقابل هنگ‌گنگ پشت سر گذاشت تا انتقام شکست چند سال پیش خود را از این تیم بگیرند.

در این دیدار تیم ایران به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت و در نهایت پس از پیروزی انوشا شاهقلی در نخستین دیدار بخش انفرادی مقابل آنتونی جکی تانگ، شاهین خالدان در دومین بازی بخش انفرادی با نتیجه (7 بر 5 و 6 بر 4 ) کاران راستوگی را شکست داد. همچنین این رقابت‌ها در بخش دو نفره نیز برگزار شد و در نهایت امیروالا معدنچی و محمد کارگران اروجی از ایران با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم هنگ‌کنگ شکست خوردند تا این بازی در مجموع با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به پایان برسد.

این مسابقات با حضور تیم‌های سقوط کننده از گروه دو (ایران و لبنان)، تیم های حاضر در گروه سه (ترکمنستان، هنگ‌کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم‌های صعود کننده از گروه چهار (جزایر پاسیفیک، قطر و سنگاپور) برگزار می‌شود و 2 تیم برتر جواز حضور در گروه دو آسیا و اقیانوسیه را به دست می‌آورند. انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، امیروالا معدنچی و محمد کارگران اروجی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلا به عنوان سر داور در این مسابقات حضور دارد و سونر سویر به عنوان مسئول هماهنگی داوران از ترکیه، روسلان تورسانف از ازبکستان به عنوان داور بی‌طرف، سامان حسنی داور نشان برنز، سید عادل برقعی داور نشان برنز، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک‌زاده نمایندگان نشان سفید کشورمان به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را به‌عهده خواهند داشت.

این رقابت ها از 21 تا 26 تیرماه در آکادمی بین‌الملی تنیس استقلال برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۳۹۰۱۹۲