خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و این مسئولیت بازیکنان را سخت می‌کند

هافبک-مهاجم پرسپولیس گفت: هیچ وقت این همه فشار را در اردو تجربه نکرده بودم.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه درباره آخرین وضعیت تیمش در اردوی اوکراین گفت: این اردو پرفشار و واقعا خستهکننده بود و امیدوارم فصل را خوب شروع کنیم تا این خستگی و فشار تاثیرات مثبت خود را داشته باشد.

وی افزود: فشار تمرینات تا اندازه‌ای بود که در مقاطعی دو بازی تدارکاتی همراه با تمرین در دو روز پشت‌سر هم انجام دادیم. این فشار تمرینات باعث نشد بازیکنی مصدوم شود و فقط سید جلال کمی مصدومیت داشت که الان شرایطش خوب است. امیدوارم تا فردا (پنجشنبه) هم بازیکنی مصدوم نشود و همه سلامت و آماده به تهران برگردیم.

عالیشاه درباره اردوهایی که در دوران فوتبالش تجربه کرده است نیز گفت: من از بچگی در اردو‌های مختلف حضور داشته‌ام و با این شرایط عادت دارم اما مسئولیت من در پرسپولیس به مراتب سنگین‌تر است. نه به خاطر اینکه کاپیتان هستم بلکه بازیکن پرسپولیس بودن یعنی مسئولیت سنگین داشتن. در سال اول بازیکن نمی‌داند به چه تیمی آمده اما بعد از این مدت متوجه می‌شود که پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد که از تیم‌شان انتظار برد دارند و این مسئله وظایف بازیکنان را بسیار سنگین می‌کند.

عالیشاه در پایان گفت: امیدوارم فصل را به خوبی شروع کنیم و خوب هم به پایان برسانیم تا بتوانیم دل میلیون‌ها هوادار تیم را شاد کنیم.

 

کد خبر : ۳۸۹۹۹۲