خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: سوپرجام را جدی می‌گیریم/ بچه‌های ما به روند رو به رشد خود ادامه خواهند داد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: هدف ما این بود که بازیکنان از زیر فشار تمرینات سنگین بدنسازی خارج شوند و بازی خوبی ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی پس از تساوی استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازی تبریز در خصوص هدف از برگزاری این بازی تدارکاتی گفت: هدف ما این بود که بازیکنان از زیر فشار تمرینات سنگین بدنسازی خارج شوند و بازی خوبی ارائه دهیم. به نظر من بازی امروز بازی قشنگی بود و اولین بازی بود که ما گل نخوردیم؛ چراکه می‌خواهیم همانند فصل گذشته خط دفاعی خوبی داشته باشیم، هرچند که باید بگویم تراکتورسازی تیم بزرگی است و با انجام این بازی به آینده امیدوار شدیم. روز پنج‌شنبه هم در یک بازی تدارکاتی دیگر در ورزشگاه کارگران به مصاف بادران خواهیم رفت که این بازی آخرین بازی تدارکاتی ما خواهد بود.

وی در خصوص دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال خوزستان و ذوب‌آهن افزود: ما سوپرجام را جدی می‌گیریم، به دلیل شرایط اهواز این بازی در اصفهان برگزار خواهد شد و  از آنجایی که بازیکنان ما یا جوان هستند یا از لیگ‌های پایین آمده‌اند می‌خواهیم شرایط میهمانی و میزبانی را تجربه کنند و زیر فشار بازی کنند تا به خودباوری برسند.

پورموسوی درباره استفاده از گودرز داودی درون دروازه و اینکه آیا دروازه‌بان برزیلی دروازه‌بان اولی خواهد بود یا داودی افزود: فکر می‌کنم داودی ساعت 4 و نیم صبح به ایران برسد، اما از حالا مشخص نکرده‌ایم چه دروازه‌بانی گلر اول ما خواهد بود. قطعا هر کس که در تمرینات بهتر باشد دروازه‌بان اول می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان درمورد اینکه بازیکنان استقلال خوزستان با جدایی عبدالله ویسی کنار آمده‌اند، اظهار داشت: ویسی نه‌تنها برای بازیکنان بلکه برای ما هم یک وزنه سنگین بود. من سه سال کنار او کار کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم، اما بچه‌های ما به روند رو به رشد خود ادامه خواهند داد. با همه احترامی که برای ویسی قائل هستم، اگر من هم بودم باید به هدفی که می‌خواهیم، برسیم.

 

کد خبر : ۳۸۹۸۰۲