خبرگزاری کار ایران

کریمی: فکر می‌کنم حضور پر قدرتی در لیگ امسال داشته باشیم/ مسی با اختلاف بهترین بازیکن دنیا است

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان بسیار محبوب است و هواداران به خاطر او به تمرین می آیند اما ما بازیکنان نیز از حضور آنها بسیار روحیه می گیریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، یعقوب کریمی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است که متن آن در ادامه می آید:

اردو استقلال در ارمنستان؟
صبح روز سه شنبه تمرین خوبی برگزار کردیم و امیدوارم بتوانیم در این اردو نیز آمادگی کاملی به دست بیاوریم و بدون مصدوم به تهران بازگردیم. فشار تمرین گاهی روز ها بالا است ولی نباید بگوییم تمرینات سخت است زیرا با تحمل این فشار ها می توانیم سی هفته در لیگ حضور داشته باشیم و به موفقیت برسیم. ما باید این شرایط را حفظ کنیم تا بتوانیم یک سال سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

حضور در استقلال؟
برای پنجمین فصل است که در استقلال حضور دارم که این موضوع افتخار بزرگی است. آرزوی هر بازیکنی در استقلال این است که بتواند در این تیم حضور طولانی و پی در پی داشته باشد. بازیکنان بزرگی مانند طالب لو، برهانی، عمران زاده که امسال نیستند و جای آن ها خالی است. امیدوارم من هم تا زمانی که لازم باشد بتوانم در خدمت استقلال باشم.

شرایط یعقوب در اردوی استقلال؟
تمرینات را در تهران سبک تر آغاز کردیم و در این اردو فشار بر روی بدن بازیکنان بیشتر شد. من نیز چنین شرایطی دارم و هر چه فشار بیشتری به خودم بیاورم، بدنم آماده تر می شود. امیدوارم بعد از این اردو بدنها خود را ول کنند تا کار آسان تری داشته باشیم. امسال سال سختی است و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

حضور جونز در کنار استقلال؟
ایشان کارنامه مشخصی دارد. آقای میک در تیم ملی نیز چنین سبکی داشت اما جونز در مدت کمتری بدنها را گرم می کند و ما در حدود 10 دقیقه بدنمان گرم می شود. سبک کاری ایشان متفاوت است و من خودم قبلا چنین شرایطی را تجربه نکرده ام. سرد کردن و گرم کردن و فشار تمرینات با ایشان بسیار خوب است و مطمئنا حضورش به سود استقلال است.

تجربه کار کردن با منصوریان؟
از حضور منصوریان در استقلال بسیار خوشحال شدم زیرا او زمانی که در جوانان بودم، من را از سایپا به استقلال آوردند و قبلا افتخار کار با او را داشتم. امیدوارم امسال در کنار ایشان و هواداران سال خوبی داشته باشیم. همچنین تمرینات تاکتیکی بسیار خوبی دارند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

استقبال خوب هواداران از تمرین؟
منصوریان بسیار محبوب است و هواداران به خاطر او به تمرین می آیند اما ما بازیکنان نیز از حضور آنها بسیار روحیه می گیریم. امیدوارم این استقبال در لیگ نیز ادامه داشته باشد و این هوادارانی که در کمپ حجازی حاضر می شوند در ورزشگاه ها نیز از ما حمایت کنند تا بتوانیم در نهایت باعث خوشحالی آنها باشیم.

ترافیک در سمت چپ استقلال؟
شرایط سمت چپ استقلال امسال بسیار خوب است و بازیکنان خوبی در این سمت داریم. البته در همه نقاط زمین بازیکنان خوبی حضور دارند و این موضوع مختص به استقلال نیست. ولی در کل باید بگویم من در فصل گذشته شاید شرایط بدنی خوبی نداشتم اما امسال تلاشم را چند برابر کردم تا بتوانم تمام توانایی ام را برای استقلال به نمایش بگذارم.

کمپ محل اردوی استقلال در ارمنستان؟
شرایط اردوی استقلال در ارمنستان بسیار خوب است و بازیکنان روزهای خوبی را سپری می کنند. چند زمین چمن، چمن مصنوعی، سالن وزنه و استخر در اختیار تیم است و در این کمپ کمبودی نداریم.

استقلال در لیگ شانزدهم؟
امسال تیم بسیار خوب و جوانی داریم و تلاش می کنیم تا به موفقیت برسیم. بازیکنان خوبی به ما اضافه شدند اما چند هفته طول می کشد تا هماهنگ تر شویم. فکر می کنم در مجموع حضور پر قدرتی در لیگ امسال داشته باشیم و بتوانیم نتایجی مطلوب هواداران کسب کنیم. امیدوارم هواداران نیز تا پایان فصل از ما حمایت کنند تا قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست آوریم.

یورو 2016؟
در فینال طرفدار فرانسه بودم اما بعد از مصدومیت رونالدو دوست داشتم پرتغال قهرمان شود. البته من طرفدار مسی هستم و او از نظر من با اختلاف بهترین بازیکن دنیا است ولی رونالدو نیز بازیکن بزرگی است که افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد.

 

کد خبر : ۳۸۹۷۷۴