خبرگزاری کار ایران

آمار خوب پرسپولیس بدون طارمی؛ 4 پنالتی در 5 بازی

پرسپولیسی‌ها که این فصل بهترین گلزن و پنالتی‌گیر تیم‌شان را از دست داده‌اند، بدون طارمی هم در صددرصد بازی‌ها از حریفان‌شان پنالتی گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیسی‌ها که این فصل با رفتن مهدی طارمی به ترکیه، بهترین گلزن و پنالتی‌گیر تیم‌شان را از دست داده‌اند، در بازی‌های تدارکاتی که در اوکراین داشته‌اند، در زمینه گرفتن پنالتی و البته تبدیل کردن آن به گل مشکلی نداشته‌اند.

پرسپولیس برانکو، فصل پیش قهرمان نشد اما بخاطر بازی تهاجمی و زدن گل‌های پرتعداد، محبوبیت زیادی بین تماشاگرانش بدست آورد. این فصل با جدایی طارمی و رضاییان که نقش مهمی در گلزنی پرسپولیس داشتند، طرفداران این تیم نگرانند تیم‌شان نتواند نمایش خوب لیگ پانزدهم را تکرار کند اما پرسپولیس فعلا در بازی‌های دوستانه، خوب گل زده و جالب‌تر اینکه بدون طارمی بیشتر هم از حریفانش پنالتی می‌گیرد.

با جدایی طارمی، به نظر می‌رسید روند پنالتی گرفتن پرسپولیسی‌ها به مشکل بخورد اما زوج علیپور و امیری، حداقل در بازی‌های دوستانه جای او را گرفته‌اند و پرسپولیسی‌ها در 5 بازی ابتدایی دوستانه‌شان، 4 پنالتی گرفتند.

در بازی با پاراگ پرسپولیس صاحب دو ضربه پنالتی شد و در دو بازی دوستانه‌اش در کشور اوکراین، یک پنالتی گرفت. با این آمار، به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها از حالا باید دنبال یک پنالتی‌زن خوب برای فصل بعد باشند. به خصوص که یکی از همین 4 پنالتی، در بازی دوستانه آخر پرسپولیس با چرنیگو از دست رفت و باعث شکست آن‌ها شد. این‌طور که از بازی‌های تدارکاتی مشخص است امید عالیشاه این وظیفه را در طول فصل برعهده خواهد داشت.

 

 

کد خبر : ۳۸۹۶۸۸