خبرگزاری کار ایران

برانکو: در جام شهدا شرکت نمی‌کنیم/ صادق محرمی جای رضاییان را پر می‌کند

بازیکنانی مثل صادق محرمی مطمئنم جای رامین رضاییان را به خوبی در ترکیب خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو بعد از گذشت چند روز از اردوی تیمش در کیف و برگزاری چند بازی دوستانه ظاهرا از شرایط تیم کاملا راضی است. مصاحبه او در مورد آخرین شرایط پرسپولیس را در زیر می‌خوانید:

 قبل از هر چیزی سلام گرمی به  هواداران عزیز دارم و از آنها عذرخواهی می‌کنم که مدت خیلی زیادی هست که از ایران دور هستیم اما به زودی برخواهیم گشت تا هوادارانمان را در تمرین ببینیم. امروز یک بازی دیگر که  در واقع بازی اخرمون  هست را انجام خواهیم داد. تا اینجای اردو از شرایط بسیار راضی هستیم. هتل بسیار بسیار خوبه کمپ دیناموکیف خیلی عالیه و به خاطر همین شرایط بسیار خوبی برای کار داریم. همینطور 3تا بازی خیلی خیلی خوب داشتیم و دراین سه بازی از کار و  پتانسیل بچه ها خیلی راضی هستم و  سطخ امادگی‌شان را  تا به حال سنجیدیم و از آنها راضی هستیم. به خصوص  جا دارد از بازیکن‌های جدیدم تمجید کنم که با شوق و استعداد فراوان در تمرینات شرکت میکنند و تیم ما را به خوبی تقویت کرده‌اند.

او ادامه داد: سید جلال، بیرانوند، وحید امیری، ساسان انصاری و آرام طبع و آقایی که فکر می‌کنم خودشان را خیلی زود به تیم تحمیل خواهند کرد. بازیکنانی مثل صادق محرمی که مطمئنم جای رامین رضاییان را به خوبی در ترکیب خواهند گرفت و گولچ که با گذر زمان خودش را با ترکیب وفق خواهد داد. متاسفیم که حسین ماهینی نتوانست در این اردو ما را همراهی کند. با این حال مطمئن هستم که او می‌تواند خیلی زود خودش را به شرایط تیم نزدیک کند. من می‌دانم او در این مدتی که از ما دور بوده تمریناتش را انجام داده و مطمئنا تیم در مورد او دچار مشکل نخواهد شد.

برانکو در مورد کناره‌گیری پرسپولیس از جام شهدا هم گفت:« با تمام احترام به شهدای معظم متاسفانه در حال حاضر ما امکان شرکت دراین جام را نداریم. با توجه به این که مشخص نیست ما چه زمانی از اردو برمی‌گردیم و اولین بازی لیگ مقابل چه تیمی خواهد بود و کی اولین بازی لیگمان انجام خواهد شد به همین خاطر نتوانستیم بپذیریم در این تاریخ در جام شهدا شرکت کنیم. همه میدانند که ما چقدر برای این جام ارزش قائل هستیم و هر سال شرکت‌کرده‌ایم اما متاسفانه امسال زمانبندی این جام با برنامه‌های ما جور نیست چون امکان داره با یکی از همین حریفان جام شهدا بخواهیم بازی اول را انجام دهیم.از سوی دیگر ما 5 شنبه بر می‌گردیم ایران و طبیعی است که بچه‌ها باید 2 روز استراحت کنند.

 

 

 

کد خبر : ۳۸۹۵۶۶