خبرگزاری کار ایران

کامیابی‌نیا: بازیکنان جدید از شیوه تمرینات برانکو تعجب کرده‌اند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان جدید از شیوه تمرینات برانکو تعجب کرده بودند.

به گزارش ایلنا، کمال کامیابی‌نیا درباره آخرین وضعیت تمرینات پرسپولیس در اردوی اوکراین اظهار کرد: اردوی خوبی داریم. باید از مسئولان باشگاه پرسپولیس و آقای طاهری تشکر کنم زیرا اردویی برای ما برگزار کردند که در طول فصل نتیجه این اردو را خواهیم دید. ما سال قبل به اردوی کیش رفتیم و همه انتقاد کردند اما اثراتش را در طول فصل دیدیم. اینجا همه چیز از نظر تغذیه و امکانات خوب است و فکر می‌کنم اردوی خوبی داریم و می‌توانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را بسنجیم.

او افزود: ما در اینجا چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم که من در دو روز در دو بازی به صورت 90 دقیقه بازی کردم و فشار را در بدنم حس کردم. این بازی تجربه خوبی برای ما شد تا ببینیم بدنمان در شرایط بدن‌سازی چگونه است.

کامیابی‌نیا تصریح کرد: بازیکنانی که به تازگی به جمع ما اضافه شده بودند، از شیوه تمرینات برانکو تعجب کرده و می‌گفتند ما در طول عمر ورزشی خودمان چنین تمریناتی را انجام نداده بودیم. من هم که سال قبل آمده بودم، چنین تمریناتی را انجام نداده بودم و امسال بدنم آب دیده شده و عادت کرده‌ام.

او اضافه کرد: ما بازیکنان باتجربه‌ای را از دست داده و بازیکنانی که جایگزین کردیم از نفرات خوب هستند. برانکو هم از آنها تعریف کرد و آنها می‌توانند به ما کمک کنند.

 

کد خبر : ۳۸۹۴۴۶