خبرگزاری کار ایران

امیرحسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

عملکرد کشتی‌گیران ورزش کارگری در آلمان رضایت‌بخش بود

رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: کشتی‌گیران ورزش کارگری در مسابقات آلمان نماینده خوبی برای ایران بوند.

امیر حسینی، رییس فدراسیون ورزش کارگری در مورد مسابقات کشتی کارگران که در آلمان برگزار شد به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:  مسابقات کشتی سنتی در اشتوتگارت آلمان برگزار شد که ما در آنجا چهار ورزشکار داشتیم و موفق به کسب سه مدال طلا شدیم. در مجموع این مسابقات 30 امتیاز کسب کردیم و دوم شدیم.

آیا از عملکرد ورزشکاران در این مسابقات رضایت دارید؟ حسینی در پاسخ به این سوال گفت:  بله، کشتی‌گیران ما به عنوان نماینده ورزش کارگری ایران نتیجه خوبی کسب کردند. عملکرد آن‌ها ستودنی است و کسب سه مدال طلا نتیجه خوبی برای ورزش کارگری ایران است.

امیرحسینی در خصوص امضای تفاهم‌‌ نامه با موسسه فرهنگی اکو گفت: پس از موافقت مکاتبه‌ای که با مؤسسه اکو داشتیم، دبیرخانه این مؤسسه در فدراسیون ورزش‌های کارگری تأسیس شد و قرار شد از بیست ونهم شهریور ماه، مسابقات اکو کاپ در رشته تنیس روی میز برگزار شود. همچنین از پنجم تا نهم بهمن ماه، المپیاد بین‌المللی کارگران در خراسان رضوی در 30 رشته ورزشی برگزار خواهد شد، البته ستاد اجرایی این مسابقات، زیر نظر فرمانداری مشهد است و با تقسیم کار صورت گرفته، ان شاءالله مسابقات به خوبی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در راستای توسعه ورزش بین اعضای این سازمان مقرر شد که دبیرخانه ورزش اکو در محل فدراسیون ورزش‌های کارگری دایر شود. همچنین برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های ورزشی بین اعضا، به ویژه برگزاری مسابقاتی تحت عنوان جام اکو و بازی‌های اکو که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، پیش‌بینی شده است.

رییس فدراسیون ورزش کارگری  در پایان گفت: در همین راستا یکشنبه هفته آینده دومین جلسه هماهنگی اجرایی شدن این موافقت‌نامه برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۳۸۹۳۱۲