خبرگزاری کار ایران

ناظم الشریعه: آمادگی کامل بازیکنان تنها با بازی‌های تدارکاتی و حضور در تورنمنت‌های مختلف میسر می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شرایط سختی داریم و کادر فنی در تلاش است تا بازیکنان را هر چه بیشتر با هم هماهنگ و آماده کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد ناظم الشریعه درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: از روز جمعه 18 تیرماه مرحله چهارم اردوی خود را آغاز کردیم. بازیکنان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعالیت‌های تمرینی، وزنه و برنامه‌های تاکتیکی و گروهی خود را آغاز کرده‌اند تا برای دیدارهای پیش رو آماده باشند. شرایط سختی داریم و کادر فنی نیز در تلاش است تا بازیکنان را هر چه بیشتر با هم هماهنگ و آماده کند.

ناظم الشریعه در ادامه گفت: با توجه به اینکه به مسابقات لیگ برتر فصل 96-95 نزدیک می‌شویم زمان تمرینات را کم کرده‌ایم. تنها کمبود ما بازیهای تدارکاتی است و تا جام‌جهانی فرصتی نداریم.

وی در ادامه درباره تورنمنت تایلند و بازی با ازبکستان یادآور شد: تورنمنت تایلند و دو بازی با ازبکستان به ما و به بازیکنان کمک بسیاری می‌کند. هر چقدر که ملی‌پوشان در شرایط مسابقه قرار بگیرند، به هماهنگی بالایی می‌رسند. در سالی که قرار است جام جهانی برگزار شود به نظرم باید همه بازیکنان در آمادگی کامل باشند و این امر تنها با بازی‌های تدارکاتی و حضور در تورنمنت‌های مختلف میسر می‌شود، چون با شرایط بازی گروهی در مسابقات آشنا می‌شویم و تیم در شرایط آزمون و خطا قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان خاطر‌نشان کرد: تیم ملی بسیار خوب و سرحالی داریم. بدون شک با حمایت‌های مسئولین فدراسیون و کمیته فوتسال برنامه‌های خود را به مرحله اجرا برسانیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا برویم و یک بار دیگر این بازیکنان بتوانند باعث غرور کشور شوند.

 

کد خبر : ۳۸۸۹۳۹