خبرگزاری کار ایران

عزتی: حضور دایی در نفت تهران سراسر انگیزه است

بازیکن نفت تهران معتقد است این تیم با علی دایی می‌تواند فصل موفقی داشته باشد.

علیرضا عزتی، بازیکن نفت تهران در خصوص تمرینات این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید:‌ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم تا هر چه زودتر آماده لیگ برتر شویم. روند آماده‌سازی خوبی در پیش گرفتیم و امیدوارم مثل سال‌های قبل جزو تیم‌های مدعی لیگ باشیم.

عزتی در مورد اینکه تمریناتشان دیرتر از سایر تیم‌ها شروع شد، می‌گوید: به خاطر مسائل مربوط به واگذاری نفت و انتخاب سرمربی، تمرین‌های‌مان دیر از سایر تیم‌ها شروع شد. فکر می‌کنم چند سال سال پیش هم چنین اتفاقی برای ما افتاد و تمرین‌های‌مان دیر شروع کردیم اما آن سال با حضور حسین فرکی در پایان لیگ پنجم شدیم.

بازیکن نفت تهران، از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی نفت بسیار راضی است و در مورد او می‌گوید: حضور دایی در نفت‌ تهران سراسر انگیزه است. واقعا با دیدن او در تمرین همه‌  بازیکنان انگیزه می‌گیرند. دایی چهره‌ بین‌المللی فوتبال است و همه در دنیا آن را می‌شناسند. امیدواریم با حضور او بتوانیم فصل موفقی داشته باشیم.

عزتی در مورد هدف نفت تهران در لیگ شانزدهم می‌گوید: بازیکنان وظیفه دارند تمام تلاششان را انجام دهند. ما مثل سال‌های گذشته تمام تلاشمان را برای موفقیت نفت انجام می‌دهیم تا جزو مدعی‌های لیگ باشیم.

 

کد خبر : ۳۸۸۸۰۰