خبرگزاری کار ایران

نصب ۴۵ هزار صندلی استادیوم آزادی تا ۲۰ مرداد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با بیان این که روزانه حدود ۷۵۰ صندلی در طبقه دوم استادیوم آزادی در حال نصب است، گفت: تا ۲۰ مرداد ماه و پیش از آغاز مقدماتی جام جهانی عملیات صندلی‌گذاری این استادیوم به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مصطفی مدبر در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در خصوص روند عملیات صندلی‌گذاری طبقه دوم استادیوم آزادی اظهار داشت: پیرو دستور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، با شروع سال 95 این عملیات با برنامه‌ریزی آغاز و تولید 43 تا 45 هزار صندلی به مناقصه گذاشته شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی با تاکید به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی، گفت: بر اساس ارزیابی کیفی و نظر اداره استاندارد کشور، یکی از سه شرکت کننده در مناقصه، تولید 45 هزار صندلی را آغاز کرد.

وی با بیان این که روزانه حدود 750 صندلی در طبقه دوم استادیوم آزادی در حال نصب است و این تعداد به 1000 عدد افزایش خواهد یافت، افزود: تا 20 مرداد و پیش از آغاز مقدماتی جام جهانی، عملیات صندلی‌گذاری پایان می‌یابد که این استادیوم در مجموع دارای 95 هزار صندلی خواهد شد.

مدبر ادامه داد: با وجود مشکلات اعتباری این الزام را ایجاد کردیم که تا پایان تخصیص بودجه عمرانی، پرداختی به شرکت تولید کننده صورت نگیرد، تاکنون پرداخت این بودجه میسر نشده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی با بیان این که تنها 10 درصد از سکوها دارای مشکل و نیازمند ترمیم است، گفت: مابقی سکوها مشکلی ندارد که با تقویت بتن‌ها و وضعیت مناسب پلیمری و شیمیایی این صندلی‌ها، استادیوم با استانداردهای روز جهانی هماهنگ خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت ظاهری این صندلی ها نیز عنوان کرد: به منظور ایجاد هارمونی مناسب، شکل و رنگ صندلی‌های طبقه دوم مانند طبقه اول طراحی و در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر : ۳۸۸۷۱۰