خبرگزاری کار ایران

کمالوند: مقابل حریفان تدارکاتی محک جدی خوردیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از تاثیر مثبت برگزاری اردوی تدارکاتی ترکیه در آماده سازی تیمش خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، فراز کمالوند با ابراز خرسندی از شرایط آماده‌سازی تیمش در اردوی تدارکاتی پاتالیای ترکیه، گفت: خوشبختانه با تدبیر و حمایت مدیریت باشگاه، آقایان زنوزی، سمندر و حسین‌زاده، مقدمات بسیار خوبی را برای فصل پیش‌رو فراهم کرده‌ایم.

وی با اشاره به تمرینات فشرده و بازی‌های تدارکاتی در مدت برپایی اردو در کمپ قزلجه حمام، اظهار داشت: برگزاری دو نوبت تمرین فشرده در روز که شامل افزایش توان و آمادگی جسمانی و تمرینات تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان می‌شد.

کمالوند تصریح کرد: تمرینات بدنسازی و برگزاری جلسات آنالیز و فنی با بهره‌گیری از نرم افزارهای به روز شده، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در اردوی تدارکاتی پاتالیا بود.

سرمربی فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه کادر فنی به بیش از 90 درصد اهداف تعیین شده در اردوی ترکیه دست یافته، خاطرنشان کرد: در دو بازی تدارکاتی مقابل فنرباغچه و ولونتاری رومانی، بازیکنان‌مان محک بسیار خوبی خوردند و در دیدار امروز (شنبه) که آخرین بازی تدارکاتی‌مان در این اردو است، بازیکنان جوان‌مان را راهی میدان خواهیم کرد.

کمالوند، حضور در مسابقات چهارجانبه شهدای مدافع حرم را آخرین برنامه آماده سازی گسترش فولاد تبریز قبل از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر قلمداد کرد و افزود: فردا (یکشنبه) از آنکارا راهی تهران خواهیم شد و پس از انجام تست‌های پزشکی، برای حضور در مسابقات چهارجانبه شهدای حرم به بابل می‌رویم.

کمالوند در پایان با قدردانی مجدد از حمایت‌های مالک و هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد درخصوص آماده‌سازی مناسب تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ ، عنوان کرد: امیدوارم با کسب نتایج خوب، پاسخ درخور و شایسته‌ای به لطف و محبت این عزیزان و همچنین حمایت هواداران پرشور فوتبال تبریز بدهیم.

 

کد خبر : ۳۸۸۳۰۶