خبرگزاری کار ایران

خوردبین: نوید یک تیم خوب را به هواداران می‌دهم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بیش از 4 بازی دوستانه در اردوی اوکراین نیاز نداریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین در مورد پیروزی 5 بر 2 پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل آبولون، گفت: بازی بسیار محکم و خوبی را برگزار کردیم. بازیکنان ما با وجود اینکه صبح هم تمرین کرده بودند بازی بسیار خوبی را ارائه دادند. حریف‌مان تیم بسیار خوبی بود. فکر می‌کنم آنها بتوانند در لیگ اوکراین نتایج خوبی بگیرند.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس با دیناموکیف بازی نکرد، اظهار داشت: وقت برنامه‌ریزی آنها با تیم ما یکسان نبود. آنها می‌خواستند چهارشنبه صبح بازی کنند که برانکو اعتقادی به برگزاری بازی دوستانه یک روز قبل از اتمام تمریناتش ندارد. امروز یک مسابقه دوستانه برگزار می‌کنیم و یک مسابقه دیگر هم در نظر می‌گیریم. بیش از 4 بازی دوستانه در اوکراین نیاز نداشتیم.

سرپرست پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: اردوی بسیار خوبی در اوکراین داریم. تمرینات مناسبی را در زمین خوب اوکراین انجام دادیم. شرایط هوایی و غذایی هم بسیار مناسب بود. هیچ مشکل خاصی در این اردو نداشتیم.

وی در مورد وضعیت سیدجلال حسینی، خاطرنشان کرد: پشت پای این بازیکن کمی دچار مشکل شد و پزشکان او را به تیم رساندند. فقط برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی او دیروز به میدان نرفت.

خوردبین در پایان، گفت: این نوید را به هواداران می‌دهم که سال خوبی در پیش داشته باشیم. تیم بسیار خوب و جوانی را درست کردیم امسال از هفته‌های ابتدایی کار را قوی شروع می‌کنیم و مشکلی نخواهیم داشت.

 

کد خبر : ۳۸۸۲۹۳