خبرگزاری کار ایران

خط حمله امیدوارکننده پرسپولیس

پرسپولیس در سه بازی تدارکاتی حریف‌های خود را با نتایج پر گل شکست داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور قدرتمند در لیگ برتر تا  به امروز سه دیدار تدارکاتی با تیم‌های پاراگ تهران، لوکوموتیو و آبولان اوکراین انجام داده است.

پرسپولیس بازی با پاراگ تهران را 6 بر یک به نفع خود خاتمه داد و سپس راهی اوکراین شد تا سه دیدار تداراکاتی با تیم‌های لوکوموتیو و آبولان و دیناموکیف اوکراین انجام دهد.

سرخ‌پوشان پایتخت در اولین بازی خود در اوکراین توانستند 4 بر یک لوکوموتیو را شکست دهند. پرسپولیس در یک بازی پر گل دیگر تیم آبولان اوکراین را 5 بر دو شکست داد.

تیم برانکو ایوانکوویچ در سه بازی تدارکاتی که انجام داده است توانسته پانزده گل به ثمر برساند؛ یعنی میانگین پنج گل در هر بازی. تعداد گل‌های پرسپولیس نشان می‌دهد این تیم به مانند فصل گذشته خط حمله خطرناکی در لیگ شانزدهم خواهد داشت.

نکته قابل توجه، گلزنی مهاجم جوان پرسپولیس در هر سه بازی تدارکاتی پرسپولیس است. شهاب زاهدی که فصل گذشته با حضور مهدی طارمی چندان فرصت بازی پیدا نمی‌کرد در سه بازی تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی شده است. ممکن است بازیکن 21 ساله پرسپولیس با اعتمادی که برانکو به او کرده است پدیده لیگ شانزدهم شود.

پرسپولیس البته در این سه بازی 4 گل دریافت کرده است که نشان می‌دهد خط دفاعی این تیم هماهنگی لازم را به دست نیاورده است. هواداران پرسپولیس امیدوارند با جذب بیرانوند و سید جلال حسینی نقاط ضعف فصل گذشته را برطرف کنند؛ نقاط ضعفی که پرسپولیس را با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان نایب قهرمان کرد.

 

کد خبر : ۳۸۸۲۳۷