خبرگزاری کار ایران

گفته بودند انتخابی نداریم

هادی: ظاهر و باطن خادم یکی نیست

آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان گفت: متأسفانه ظاهر و باطن خادم یکی نیست و من از این موضوع ناراحت هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرویز هادی بعد از شکست مقابل کمیل قاسمی در دیدار انتخابی المپیک وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد اظهار داشت: اگر قرار بود انتخابی برگزار شود، این مسابقه باید فروردین برگزار می‌شد که کشتی‌گیران تمرین داشتند. آن زمان به ما اعلام کردند با قاسمی به تورنمنت می‌رویم و هر کشتی‌گیری بهترین نتیجه را گرفت، به المپیک می‌رود.


وی ادامه داد: مهم این بود که در تورنمنت‌ها بهترین نتیجه را بگیریم اما نمی‌دانم چرا به یک‌باره تصمیم تغییر کرد و مسابقه انتخابی برگزار شد.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان با انتقاد از رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: خادم به من گفته بود فقط به تورنمنت ارمنستان بروم. قرار نبود با کمیل قاسمی مسابقه رودررو داشته باشم. بعد از اینکه از ارمنستان برگشتیم، با من تماس گرفتند و گفتند جلسه گذاشته‌ایم و باید 15 روز دیگر مسابقه انتخابی برگزار کنید.

هادی در پایان گفت: وقتی پرسیدم چرا باید مسابقه انتخابی برگزار شود، گفتند شورای فنی چنین تصمیمی را گرفته است. متأسفانه ظاهر و باطن خادم یکی نیست و من از این موضوع ناراحت هستم. مردم فقط ظاهر را می‌بینند. به ما گفته بودند رودررو مسابقه نمی‌دهیم ولی برای ما مسابقه انتخابی گذاشتند.

 

کد خبر : ۳۸۷۲۱۶