خبرگزاری کار ایران

باید اشکالات تیم را در توپ‌های برگشتی و بلند برطرف کنیم

لوزانو: امیدوارم د المپیک از گروه خودمان صعود کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: همیشه بردن خوب است. المپیک هدف‌های مشخصی دارد. همه تلاش می‌کنند جزو چهار تیم اول گروه خود باشند و در مرحله حذفی به قرعه سختی نخورند.

به گزارش ایلنا، رائول لوزانو در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل آرژانتین در هفته سوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: دوست دارم قبل از هر چیز به حمایت تماشاگران اشاره کنم که موجب شدند عملکرد ما تا 20 درصد بهتر شود.

لوزانو ادامه داد: قبل از اینکه به ایران بیایم درباره تماشاگران این رشته شنیده بودم اما حالا سه روز است که  این موضوع را حس کردم و خیلی خوشحالم.

وی گفت: درباره بازی باید بگویم که این مسابقه در شرایطی سختی برای دو تیم برگزار شد و برای دو تیم مشکل بود شرایط معمول خود را در زمین پیاده کنند. بازی به لحاظ والیبالی از سطح بالایی برخوردار بود اما هر دو تیم تحت فشار بودند چون می‌دانستند که قرار است در نخستین بازی المپیک 2016 برابر هم بازی کنند. به همین دلیل سعی کردند تا نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

او درباره برنامه تیم ملی بعد از لیگ جهانی گفت: نیمه استراحتی به بازیکنان در طول هفته آینده می‌دهیم. البته قرار شد کار بدنسازی را انجام دهند و از یک‌شنبه هفته آینده کار با توپ خواهیم داشت. غفور و قائمی مصدوم بودند و امروز هم محمودی مشکل زانو پیدا کرد اما در نهایت چهار هفته تا سفر به برزیل فرصت داریم به همین خاطر در طول سه هفته آینده از نظر فیزیکی سخت تمرین می‌کنیم. همین طور باید اشکالات تیم را به خصوص در توپ‌های برگشتی و بلند برطرف کنیم. در ژاپن از این لحاظ نسبت به لیگ جهانی بهتر بودیم.

لوزانو تصریح کرد: از روزی که خودم بالای سر تیم آمدم حدود 90 روز گذشت اما برای من مثل یک سال بود. در نهایت از نتایجی که گرفتیم خوشحالم و امیدوارم که در المپیک موفق باشیم.

وی در پایان گفت: همیشه بردن خوب است. المپیک هدف‌های مشخصی دارد. همه تلاش می‌کنند جزو چهار تیم اول گروه خود باشند و در مرحله حذفی به قرعه سختی نخورند. من ترجیح می‌دهم که در حذفی به برزیل نخوریم چون که در خانه بازی می‌کند. ایتالیا، برزیل، آمریکا و فرانسه چهار تیمی هستند که از نظر فنی در سطح یکسانی هستند. نمی‌دانم چه پیش می‌آید. ترجیح می‌دهم که از گروه بالا بیاییم. بعد هم امیدواریم شانس به ما کمک کند تا موفق شویم.

 

کد خبر : ۳۸۷۰۱۹