خبرگزاری کار ایران

مراد محمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

کشتی ایران در همه رده‌ها مدعی قهرمانی است/فدراسیون کشتی به تیم‌های پایه اهمیت می‌دهد

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد می‌گوید: با توجه به برنامه‌های فوق العاده فدراسیون کشتی، تیم ملی نوجوانان اردوها و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است.

مراد محمدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: باتوجه به برنامه‌های فوق‌العاده فدراسیون کشتی، تیم ملی نوجوانان اردوها و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است. تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد در سال، چهار الی پنج اردو برگزار می‌کند و این امکانات می‌تواند به تجربه اندوزی و همچنین بالا رفتن کیفیت کشتی‌گیران ایران کمک بسیاری بکند.

او ادامه می‌دهد: کشتی ایران در همه رده‌‌های ملی در جهان و آسیا جزو مدعیان محسوب می‌شود. در رقابت‌های قهرمانی نوجوان آسیا هندوستان به عنوان اصلی‌ترین رقیب ما محسوب می‌شود که سال گذشته توانستیم در کشورشان آنها را شکست دهیم و به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

محمدی به روحیات کشتی‌گیران نوجوانان اشاره می‌کند و می‌گوید: باتوجه به رده سنی این کشتی‌گیران پیش‌بینی مسابقات کمی سخت است. زیرا با کوچک‌ترین ‌رخداد وضعیت روحی آنها به هم می‌خورد. در کنار تمرینات بدنی برای تمرکز بیشتر، مداوم با آنها در خصوص چگونگی کنترل شرایط صحبت می‌کنیم. اگر ما بخواهیم به روند قهرمانی‌هایمان در جهان ادامه بدهیم باید به مراحل اولیه رشد ورزشکاران توجه بیشتری به آنها داشته باشیم.

 

کد خبر : ۳۸۶۸۰۶