خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس در اوکراین

پرسپولیسی ها امروز تمرین نوبت صبح خود را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ در حالی برگزار کردند که برخلاف روز گذشته سرمربی این تیم فشار تمرین را زیادتر کرده بود.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان در دومین روز حضور خود در اوکراین تمرین نوبت صبح خود را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش برگزار کردند که این تمرین بیشتر اختصاص به آیتم های بدنی داشت.

بازیکنان راس ساعت 9:45 دقیقه وارد چمن دیناموکیف شدند و در ابتدا در گروه های چند نفره به کار با توپ پرداختند و بدن های خود را برای انجام تمرین گرم کردند.

ساعت 10 برانکو ایوانکوویچ سوت آغاز رسمی تمرین را به صدا در آورد و بازیکنان را برای تشریح آیتم های تمرینی نزد خود فرا خواند. بازیکنان ابتدا در زمین مجاور اصلی با عبور از موانع زیر نظر مارکو به گرم کردن بدن های خود پرداختند که این آیتم 15 دقیقه طول کشید.

در بخش دیگر تمرین بازیکنان به دو بخش مدافعان که زیر نظر برانکو و هافبک ها و مهاجمان زیر نظر چوک به تمرین پرداختند. عبور از موانع و کارهای تخصصی پرداختند. این بخش از تمرین با نظارت ویژه برانکو و چوک انجام شد.

در بخش بعدی بار دیگر بازیکنان زیر نظر مارکو تمرینات بدنسازی را برگزار کرد تا این بخش از تمرین نیز اینگونه به پایان برسد.

 

کد خبر : ۳۸۶۳۹۰