خبرگزاری کار ایران

مسئولیتی در قبال سپیدرود رشت ندارم

افاضلی: مسئولان باشگاه نفت با من تماسی نگرفته‌اند

افاضلی می‌گوید مسئولان باشگاه نفت با او مذاکره‌ای نداشته‌اند.

هومن افاضلی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به خبر توافق او با باشگاه نفت جهت پذیرفتن سمت سرمربیگری این تیم برای فصل آینده گفت: این خبر را الان از شما می‌شنوم و خودم از این موضوع بی‌خبر هستم. هیچ کسی از باشگاه نفت در این مورد با من تماس نگرفته است و هیچ صحبتی با مدیران این باشگاه در این زمینه نداشته‌ام.

او همچنین در واکنش به معرفی او به عنوان سرمربی تیم سپیدرود رشت از سوی مسئولان این باشگاه تصریح کرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد. من هیچ مسئولیتی در قبال تیم سپیدرود رشت ندارم و اینکه چرا را به عنوان سرمربی این تیم معرفی شده‌ام نمی‌دانم به چه دلیلی بوده است. باشگاه سپیدرود وضعیت مدیریتی مشخصی ندارد و من هم در همان یک جلسه‌ای که با مسئولان این تیم داشتم، به آنها گفتم اول وضعیت مدیریت باشگاه را مشخص کنید و بعد در مورد شرایط حضورم در سپیدرود صحبت می‌کنیم.

افاضلی در پایان در پاسخ به اینکه اگر برای حضور در تیم نفت با او صحبت شود، این سمت را خواهد پذیرفت یا خیر نیز گفت:‌ تا الان که کسی در این مورد با من تماسی نگرفته است. اما اگر واقعاً جزو گزینه‌های نفت باشم، در ابتدا باید صحبت کنیم تا ببینیم شرایط برای همکاری فراهم خواهد بود یا خیر.

 

کد خبر : ۳۸۶۳۶۰