خبرگزاری کار ایران

واکنش قائم‌مقام باشگاه نفت به خبر سرمربیگری علی دایی

قائم‌مقام باشگاه نفت از انتخاب سرمربی این تیم ظرف چند روز آینده خبر داد.

احمد ابراهیمی، قائم‌مقام باشگاه نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم بعد از واگذاری امتیاز به شرکت بهنام پیشرو کیش گفت: بعد از اینکه امتیاز تیم به شرکت بهنام پیشرو واگذار شد، بلافاصله برای فراهم کردن شرایط تیم جهت آماده‌سازی برای مسابقات لیگ اقدام کردیم. در همین رابطه در وهله اول قرارداد برخی از بازیکنان فصل پیش را تمدید کردیم و در کنار این مساله هم چند بازیکن جدید را به لیست تیم اضافه کردیم. از امروز هم تمرینات تیم به شکل جدی آغاز خواهد شد و امیدواریم به زودی سرمربی جدید هم مشخص شود تا به خوبی برای مسابقات فصل جدی آماده شویم.

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان تازه پیوسته به تیم نفت، با نظر چه کسی جذب شده‌اند نیز اظهار داشت: ما از گذشته روی این بازیکنان شناخت داشتیم و بعضی از آنها نیز در رده پایه بازیکن خود ما بودند و به همین دلیل می‌توانم بگویم همه این بازیکنها با شناخت قبلی جذب تیم شده‌اند.

ابراهیمی همچنین در مورد گزینه‌های سرمربیگری تیم نفت و اینکه تا جه زمانی سرمربی تیم نفت مشخص خواهد شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر با چند گزینه مدنظرمان در حال مذاکره هستیم و از آنجایی که هنوز چیزی قطعی نشده است، نمی‌توانم اسم این افراد را بگویم. ولی امیدواریم که ظرف دو یا سه روز آینده با یکی از این افراد به توافق نهایی برسیم و سرمربی فصل‌ آینده نفت را هرچه زودتر انتخاب کنیم.

وی در پایان راجع به اینکه آیا علی دایی نیز جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نفت قرار دارد یا خیر گفت: حرفی در این مورد ندارم و همانطور که گفتم تا نهایی نشدن مذاکرات نمی‌توانم اسم گزینه‌های مدنظر باشگاه را بگویم. در شرایط فعلی هنوز چیزی معلوم نیست و ظرف چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۸۶۳۳۲