خبرگزاری کار ایران

یورو ۲۰۱۶

پرتغال با شکست لهستان به مرحله نیمه‌نهایی رسید

اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ با پیروزی پرتغال در ضیافت پنالتی‌‌ها برابر لهستان و صعود این تیم به نیمه نهایی خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا، در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 فرانسه از ساعت 23:30 پنجشنبه تیم‌های ملی لهستان و پرتغال در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه معمول به نتیجه تساوی یک - یک انجامید تا کار دو تیم به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در نیمه دوم این بازی برخلاف نیمه اول، هیچ یک از دو تیم موقعیت مسلم گلزنی نداشتند و دروازه‌های‌شان به‌طور جدی تهدید نشد و در نهایت توپی هم از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

پرتغال در نیمه دوم حملات بیشتر و موقعیت‌های بهتری داشت، اما سانترهای کم دقت بازیکنان این تیم و دفاع خوب لهستانی مانع از آن شد که توپی از خط دروازه مردان ناوالکا بگذرد.

به این ترتیب نیمه دوم هم مانند نیمه اول برنده‌ای نداشت تا دو تیم شانس خود را برای فرو ریختن دروازه حریف در وقت‌های اضافی امتحان کنند.

وقت‌های اضافی هم ثمره‌ای برای دو تیم نداشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی هم دو تیم پا به پای هم در گل کردن ضربات‌شان پیش رفتند تا اینکه روی پاتریشیو، دروازه‌بان پرتغال، ضربه باکوب بلاژیکوفسکی را مهار کند و پس او هم کوارشما ضربه پنجم پرتغالی‌ها را به گل تبدیل کرد تا این تیم 5 بر 3 پیروز شود و به نیمه نهایی صعود کند.

 

 

 

کد خبر : ۳۸۵۹۴۶