خبرگزاری کار ایران

رضایی: یزدانی مشکلی برای حضور در المپیک ندارد

رضایی با اشاره به نتایجی که تیم ملی کشتی‌ آزاد در ارمنستان کسب کرده است می‌گوید: با نتایج کسب شده، کادر فنی به ترکیب نهایی نزدیک‌تر شده‌ است.

علی‌رضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی، راجع به حضور تیم ملی کشتی در رقابت‌های کشتی آزاد جام سرکسیان-ارمنستان به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: خوشبختانه گشتی‌گیران آزادکار ایران در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کردند. کادر فنی با توجه به نزدیکی کشتی‌گیران از نظر فنی و قدرت‌بدنی، از مسابقات برون مرزی به جای انتخابی تیم ملی استفاده می‌کند، تا کشتی‌گیران را در شرایط مسابقات محک بزنند. گزارشات کمیته فنی و شورای فنی هم در این مورد آماده شده است و مسئولان فدراسیون و کادر فنی پس از مطالعه گزارشات، نتیجه نهایی را در خصوص این تورنمنت اعلام خواهند کرد. با توجه به اقدامات صورت گرفته ترکیب تیم ملی تقریباً مشخص شده است و ترکیب نهایی تا دوهفته مانده به آغاز رقابت‌های المپیک اعلام خواهد شد.

او در خصوص رضا یزدانی که پس از برطرف شدن مصدومیتش قرار است به تورنمنت اسپانیا اعزام شود، ادامه می‌دهد: رضا یزدانی روند درمانی خوبی را طی کرد و از هفته گذشته تمرینات خود را روی تشک دنبال می‌کند. طبق نظر پزشکان تیم ملی مصدومیت او بر طرف شده است. فقط به دلیل اینکه او مدتی از مسابقات و میادین دور بوده است، طبق نظر کادر فنی به تورنمنت اسپانیا اعزام خواهد شد تا با مطمئن شدن از رفع مصدومیت به المپیک اعزام شود.

رضایی در مورد نتایجی که تیم‌های ملی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های المپیک می‌توانند کسب کنند، می‌گوید: رقابت‌های ورزشی غیر قابل پیش‌بینی است. هر اتفاق و حادثه‌ای را می‌توان پیش‌بینی کرد. آنچه مشخص است کشتی‌گیران ایران کم فروشی نخواهند کرد و با تمام قوا روی تشک برای ایران افتخار آفرینی می‌کنند.

 

کد خبر : ۳۸۵۱۹۴