خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای شانزدهمین دوره لیگ برتر ساعت 19 امروز (دوشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای شانزدهمین دوره لیگ برتر ساعت 19 امروز (دوشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد. 

* امروز استقبال خیلی خوبی از تمرین استقلال شد، به‌طوریکه 2 هزار نفر نظارگر تمرین آبی پوشان بودند. استقبال به حدی بود که بعضی از آنها ایستاده تمرین را تماشا می‌کردند. 

* همچون روزهای گذشته محمد حسین کنعانی‌زادگان و سید حسین حسینی غایبان تمرین بودند. 

* علیرضا منصوریان به همراه دستیارانش پیش از حضور بازیکنان در زمین موانع را در زمین چیدند.

* تماشاگران استقلال علاوه بر تشویق منصوریان در چند نوبت به تشویق یک به یک بازیکنان پرداختند. 

* هنگامی که تماشاگران استقلال علیه پرسپولیس موضوع گرفته بودند، چند نفر از اعضای یک خانواده در پشت بام ساختمان‌های اطراف کمپ پرچم قرمز را به اهتزاز در آوردند که این مسئله با واکنش شدید هواداران استقلال روبه‌رو شد.  اعتراض هواداران استقلال و شعارشان آنقدر زیاد شد تا برخی از این خانواده بخواهند که این پرچم قرمز را جمع‌آوری کنند. یکی از هواداران استقلال پرچم قرمز که آن را سوراخ کرده بود در کمپ نصب کرد تا پاسخی به حرکت آن خانواده را بدهد. 

* همچنین علیرضا منصوریان از آن خانواده پرسپولیسی درخواست کرد که با جمع کردن پرچم قرمز، هواداران استقلال را تحریک نکنند.

* رابسون، مدافع جدید و برزیلی استقلال به همراه مترجم مانوئل ژوزه، سرمربی پیشین پرسپولیس در ترمین حضور داشت.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبدالهی از نزدیک نظارگر تمرین بودند. 

* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و سپس به عبور از مانع و کار با توپ پرداختند. 

* بخش بعدی تمرین تقسیم بازیکنان به سه گروه بود، در این بخش که در یک نیمه از زمین برگزار شد 2 گروه باید فوتبال تحت فشار برگزار می‌کردند و گروه سوم در نقاط مختلف خط‌های کناری باید به بازیکنانی که نقش حمله را بر عهده داشتند کمک می‌کردند. این بخش تمرین به حدی با جدیت دنبال می‌شد که هواداران استقلال نیز این بخش تمرین را پیگیری کرده و هر بازیکنی که موفق به گلزنی می‌شد تشویق می‌کردند.

* در بخش فوتبال که در 3 گروه برگزار شد علیرضا منصوریان بارها نکات مورد نظر را به بازیکنان می‌گفت و هر بار که تمرین را متوقف می‌کرد با شور و هیجان خاصی نکات مورد نظر را به بازیکنان می‌گفت. 

* مرتضی هاشم‌‌زاده بازیکن پیشین استقلال امروز با چهره جدید در تمرین استقلال حضور یافت و از سوی تماشاگران نیز مورد تشویق قرار گرفت. همچنین مهدی رحمتی و برخی از مربیان استقلال از این بازیکن قدیمی استقلال استقبال کردند. 

* هواداران استقلال به مانند 2 روز پیش محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان را تشویق کردند. 

* تمرین استقلال فردا نیز در 2 نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۸۴۹۳۱