خبرگزاری کار ایران

مسی از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد

لیونل مسی در اقدامی شوکه کننده پس از اتمام دیدار آرژانتین و شیلی که با شکست آلبی سلسته و از دست رفتن سومین فینال متوالی برای این تیم همراه بود با تیم ملی وداع گفت.

به گزارش ایلنا، بامداد امروز در نیوجرسی، فینال کوپا امه ریکا سنتناریو بین شیلی و آرژانتین برگزار شد و همچون سال گذشته، این شیلی بود که در ضربات پنالتی به پیروزی دست یافت. در ضیافت پنالتی ها مسی یک پنالتی خود را از دست داد. این سومین فینال متوالی بود که مسی با تیم آرژانتین شکست می خورد(جام جهانی 2014، کوپا 2015 و کوپا 2016).

لئو مسی پس از خروج از رختکن مقابل خبرنگاران قرار گرفت و خبر از خداحافظی خود داد:" لحظات دشواری برای هرگونه تجزیه و تحلیل شکست است. در رختکن به این فکر می کردم که تیم ملی دیگر برای من تمام شده است. خداحافظی فقط به صلاح من نیست که به صلاح همه است. خیلی ها دوست دارند من با تیم ملی وداع کنم.

نمی خواستیم فقط به فینال برسیم بلکه هدف ما فقط قهرمانی بود. خیلی سعی کردم تا بالاخره با آرژانتین قهرمان شوم اما رسیدن به 4 فینال و قهرمان نشدن واقعا دشوار است و حس بدی به من می دهد. همه کار کردم ولی نشد.

الان حس غمگینی فراوانی دارم. پنالتی ای را از دست دادم که برایم بسیار مهم بود. باورنکردنی است ولی این اتفاقی است که افتاده. دومین بار متوالی است که در پنالتی ها مغلوب می شویم. سومین فینال متوالی که می بازیم. تلاش داشتیم طلسم را بشکنیم ولی نشد."

حال باید دید مسی که این تصمیم را در شرایط بد احساسی گرفته است، در روز های آتی از تصمیم خود صرفنظر خواهد کرد یا خیر.

کد خبر : ۳۸۴۷۷۴