خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس با تمام باشگاه‌های ایران متفاوت است

آرام‌طبع: علی دایی گفت به پرسپولیس بیایم/ باید در هر سه جام مدعی باشیم

مدافع جدید پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ایران و آسیا باشگاه بزرگی است. وقتی پیشنهاد این تیم رسید، چشمم را بستم و فقط قراردادم را با این باشگاه امضا کردم.

به گزارش ایلنا، محمدامین آرام‌طبع که امروز (یکشنبه) قرارداد دو ساله‌اش را با پرسپولیس ثبت کرد درباره حضور در این تیم و جو تیم جدیدش در چند روز اخیر گفت: پرسپولیس در ایران و آسیا باشگاه بزرگی است. وقتی پیشنهاد این تیم رسید، چشمم را بستم و فقط قراردادم را با این باشگاه امضا کردم. خوشبختانه جو خوبی هم در تیم حاکم است. پرسپولیس هواداران زیادی دارد که حتی در تمرینات هم از تیم حمایت می‌کنند. فقط از خدا می‌خواهم کمک کند تا بتوانم در پرسپولیس موفق شوم.

وی در واکنش به این مسئله که گویا چند روز است که به دلیل آمدن به پرسپولیس خواب راحت هم نداشته است، اظهار داشت: در این سه چهار شب فقط دیشب راحت خوابیدم. نتوانسته بودم خواب راحتی داشته باشم، اما دیشب راحت خوابیدم.

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مراقب خواهد بود که در تیم جدیدش اسیر حواشی نشود، گفت: پرسپولیس با تمام باشگاه‌های ایران متفاوت است. بیرون رفتن، سر تمرین رفت و آمد کردن و همه چیز با تیم‌های دیگر متفاوت است و باید مراقب بود که اتفاقی رخ ندهد. من هم مراقب خواهم بود و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد.

آرام‌طبع درباره اینکه شرایط پرسپولیس با صبای قم متفاوت است و در این تیم هواداران هم از او انتظار دارند و فکر می‌کند تجربه لازم را داشته باشد و با 31 سال سن شاید نتواند به سرخپوشان کمک کند، گفت: این پنجمین سالی است که در لیگ برتر هستم. انتخاب برانکو بوده است که من به پرسپولیس بیایم. ضمن اینکه سن و شناسنامه فوتبال بازی نمی‌کند و بدن و فیزیک یک بازیکن است که فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم همانطور که در صبا موفق بودم، بتوانم به پرسپولیس هم کمک کنم.

وی در خصوص اینکه آیا با علی دایی هم برای حضور در پرسپولیس مشورت کرد یا نه، تصریح کرد: همان روز که پیشنهاد پرسپولیس رسید، من شب با علی دایی صحبت کردم. چند پیشنهاد دیگر هم داشتم، اما علی آقا گفت پرسپولیس بیشتر به دردت می‌خورد، چون هم برانکو به تو کمک می‌کند و هم تو به پرسپولیس می‌توانی کمک کنی. من هم به همین دلیل تصمیم گرفتم پرسپولیسی شوم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که این تیم فصل گذشته به دلیل تفاضل گل قهرمانی را از دست داد و هواداران این فصل از تیم‌شان انتظار قهرمانی دارند، اظهار داشت: خیلی سخت است که پرسپولیس دوباره این فصل بخواهد نتیجه فصل قبل را تکرار کند، اما باید تلاش‌مان را به کار بگیریم. با برانکو که صحبت می‌کردیم می‌گفت باید در هر سه جام مدعی باشیم و فقط به جنگیدن در یک جام بسنده نمی‌کنیم. ما این فصل باید در هر سه جام تلاش کنیم تا به قهرمانی برسیم.

آرام‌طبع درباره اینکه ترکاشوند گفته او بدون چانه‌زنی پرسپولیسی شد و بازارگرمی نکرد، گفت: طاهری و ترکاشوند لطف دارند. من نه فقط با علی دایی، بلکه با مرفاوی هم که مربی‌ام بود و چند نفر دیگر مشورت کردم. آنها گفتند فقط حواسم به حاشیه باشد. با آقای دوستی‌مهر هم که صحبت کردم گفت پول مهم نیست و فقط سعی کن بدون حاشیه کار کنی،‌ چون پول بعداً هم به دست می‌آید، اما چنین موقعیتی بعید است. من هم می‌توانستم بازارگرمی کنم و قیمتم را بالا ببرم، اما برای اینکه پرسپولیسی شوم، این کار را نکردم.

 

کد خبر : ۳۸۴۵۹۸