خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با خانواده شهید مدافع حرم

رئیس فدراسیون فوتبال در دیدرا با خانواده داوری که شهید مدافع حرم شد، اعلام کرد که هفته اول لیگ برتر شانزدهم به نام این شهیدنامگذاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) با خانواده شهید طهماسبی، داور فوتبال کشور که در شمال سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد، دیدار کرد.

در این دیدار علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فریدون اصفهانیان، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته داوران و حبیب‌الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران، حضور داشتند. پدر، مادر، همسر و دو فرزند 6 ساله و 11 ماهه شهید طهماسبی در این دیدار حضور داشتند.

تاج در این خصوص گفت: زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نبوده و همه ما موظفیم که راه آنها را ادامه دهیم. حضور این شهید گرانقدر در میان اهالی ورزش و به خصوص فوتبال و داوری مایه مباهات همه ما و جامعه ورزشی کشور است.

وی در ادامه با بیان گوشه‌ای از برنامه‌های فدراسیون برای گرامیداشت مقام شامخ این شهید بزرگوار گفت: هفته اول مسابقات لیگ برتر را با نام این شهید گرانقدر و با یک دقیقه سکوت برای تجلیل از فداکاری‌های ایشان و همه شهدای عزیز مدافع حرم کشور برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در مراسم برترین‌های لیگ کشور که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد، از شهید مهدی طهماسبی و خانواده ایشان تقدیر می‌شود و عنوان بهترین بهترین‌ها که تنها لایق شهدای کشور است، به خانواده ایشان و به ویژه به فرزند این شهید عزیز اهدا خواهد شد.

تاج گفت: هرکاری از دست‌مان بر می‌آید باید برای خانواده شهدا انجام دهیم، چراکه اگر آرامش و ثباتی در کشور وجود دارد مرهون فدارکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های این شهدای عزیز است.

کریم طهماسبی، پدر شهید مدافع حرم نیز بیان خاطراتی از دوران داوری شهید مهدی طهماسبی گفت: همواره اخلاق مداری و داشتن روح پهلوانی در صحبت‌ها و رفتار ایشان مشهود بود و علی‌رغم مشکلات مالی که داشت، برنامه‌های متعددی را برای جذب جوانان کشور به ورزش و به خصوص فوتبال صرف می‌کرد.

وی ادامه داد: حضور فرزند من از جامعه فوتبال در میان شهدای مدافع حرم باعث افتخار است و ایشان همواره در صحبت‌های خود تأکید داشت که چنانچه در حال حاضر و برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) هزینه نکنیم، می‌بایست ده‌ها برابر آن را صرف دفاع از کشور کنیم.

طهماسبی ضمن ارائه وصیت نامه‌ای از شهید طهماسبی به رئیس فدراسیون گفت: از فدراسیون فوتبال به خاطر این دیدار تشکر می‌کنم و امیدوارم همه ما بتوانیم راه شهدای عزیز را ادامه داده و یادشان را زنده نگه داریم.

 

کد خبر : ۳۸۳۱۹۲