خبرگزاری کار ایران

تیم ملی از برنامه آماده‌سازی که داشت عقب افتاد

تاج: کی‌روش حق دارد از نوع ادبیاتی که به‌کار رفته بود ناراحت باشد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش از نوع ادبیاتی که به‌کار رفته بود ناراحت بود و حق داشت. به‌نظرم باید شأن همه حفظ شود و نباید وارد حاشیه‌ها شویم.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم بازدید اهالی ورزش از شیرخوارگاه آمنه در واکنش به صحبت‌های اخیر میان کارلوس کی‌روش و برانکو اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم که باشگاه‌ها ضرر کنند و بر همین اساس دو اردوی پیش‌بینی شده برای تیم ملی را لغو کردیم تا به باشگاه‌ها کمک کنیم و در این باره با کی‌روش نیز صحبت کردیم.

وی افزود: کی‌روش از نوع ادبیاتی که به‌کار رفته بود ناراحت بود و حق داشت. به‌نظرم باید شأن همه حفظ شود و نباید وارد حاشیه‌ها شویم. باید این‌گونه روحیاتی که ایجاد شده کنار برود، چرا که همه در این شرایط ضرر می‌کنند. 

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: همه افراد باید خویشتنداری کنند. شاید برخی افراد اهداف خاصی از ایجاد چنین شرایطی دارند، اما اگر همه با اهداف فوتبالی و دور یک میز بنشینند می‌توانیم صحبت‌های خوبی در این خصوص داشته باشیم.

تاج با اشاره به این که اعضای باشگاه پرسپولیس قرار است فردا به فدراسیون فوتبال بروند، گفت: ما دو اردوی تیم ملی را لغو کردیم، اما به‌هر حال تیم ملی از برنامه آماده‌سازی که داشت عقب افتاد.

 

کد خبر : ۳۸۲۸۹۲