خبرگزاری کار ایران

باید قهرمان شایسته لقب بگیریم

آجورلو: بهترین‌های ایران را جذب کردیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در جمع بازیکنان تراکتورسازی به آنها روحیه داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی آجورلو پس از تمرین دیروز در جمع سرخ پوشان حاضر شد و اظهار داشت: برای گفتن خسته نباشید در جمع شما حاضر شدم و می‌دانم که خسته هستید. امروز به دیدار شما آمدم تا بگویم که برای رسیدن به قهرمانی 8، 9 هفته بیشتر زمان لازم نداریم.

وی افزود: همه شما به‌خوبی می‌دانید که فوتبال حرفه‌ای یعنی استراحت، تمرین و یک مسابقه با شور و تلاش فراوان برای کسب برد و امیدواریم از همین ابتدا امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کنیم.

آجورلو تصریح کرد: انتظارم این است که بهترین تیم فنی ایران محسوب شوید و قهرمان شایسته لقب گیرید که این قهرمانی را به مردمان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و تمامی ترک‌های کشور تقدیم کنید.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من هم به‌نوبه خودم تلاش می‌کنم یک باشگاه حرفه‌ای داشته باشیم، هرچند که در کوتاه‌مدت به این مهم نمی‌توان دست‌یافت ولی ما تمامی تلاشمان را به کار می‌گیریم.

وی تأکید کرد: من وظیفه سختی داشتم که بهترین مربی ایران را برای شما بیاورم و شبانه‌روزی تلاش کردیم تا بهترین بازیکنان ایران را جذب کنیم و الآن خیالم راحت است و باید به دنبال کارهای مدیریتی بروم. ما بهترین‌ها را تقدیم مردم آذربایجان کردیم و می‌خواهم فوتبالی بازی کنید که لذت ببرند.

 

کد خبر : ۳۸۲۶۱۷