خبرگزاری کار ایران

برنده مزایده باید طلب بازیکنان را تسویه کند

عزتی:‌ تلکیف باشگاه نفت تا دوشنبه معلوم می‌شود

بازیکن نفت تهران در مورد شرایط این باشگاه صحبت کرد.

علی عزتی، هافبک تیم نفت تهران در مورد  آخرین وضعیت تیم نفت به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ فعلا بحث انتقال نفت به انزلی منتفی شده است و رئیس فدراسیون فوتبال باعث جلوگیری از این انتقال شد.  شنیده‌ام تکلیف نهایی باشگاه دوشنبه مشخص می‌شود، البته اطلاع دقیقی ندارم ولی آنطور که به ما گفتند دوشنبه تکلیف باشگاه را مشخص می‌کنند.

عزتی ادامه داد: همه ما دوست داریم که نفت در تهران بماند، نفت تیم دوست داشتنی است، چه آن زمان که در دسته‌های پایین بود و چه زمانی که جزو مدعیان لیگ برتر شد. در همین یکی دو سال گذشته نفت تهران بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرد که اکنون  در تیم‌های باشگاهی بزرگ بازی می‌کنند و به تیم ملی دعوت شده‌اند.

عزتی در مورد اینکه چند درصد از قراردادش را دریافت کرده است، گفت: من حدود 20 درصد قراردادم را دریافت کرده‌ام و با این تیم قرارداد دارم. کسی که برنده مزایده می‌شود باید قرارداد بازیکنانی که از این تیم طلب دارند را به طور کامل بپردازد.

بازیکن نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا از تیم دیگری پیشنهاد دارد یا خیر، گفت:‌ از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم اما در حال حاضر با نفت قرارداد دارم و بازیکن آزاد نیستم. باید تکلیف باشگاه مشخص شود، اگر بنا به دلایلی ما بازیکن آزاد شدیم به پیشنهادات دیگر فکر می‌کنم.

 

کد خبر : ۳۸۲۳۹۰