خبرگزاری کار ایران

کاپ جهانی تیراندازی با کمان - ترکیه

ناکامی کمانداران ریکرو ایران در بخش انفرادی مسابقات کسب سهمیه المپیک

کمانداران ریکرو ایران در بخش انفرادی مسابقات کسب سهمیه المپیک حذف شدند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان که در ترکیه در حال برگزاری است، در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک امروز 3 ملی‌پوش کشورمان به میدان رفتند.

این رقابت‌های امروز در بخش انفرادی ریکرو مردان پیگیری شد. میلاد وزیری، کیوان ریاضی مهر و صادق اشرفی نمایندگان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک رقابت کردند.

میلاد وزیری در دیدار نخست حریفی از عراق را از پیش رو برداشت. وی در دیدار با حریفی از لوکزامبورگ با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت. وزیری در این مرحله در دیدار با کماندار سوئدی 7 بر 3 پیروز شد. در مرحله چهارم نماینده ریکرو کشورمان با حریف سوئیسی رقابت کرد و با نتیجه 6 بر 4 باخت و حذف شد.

صادق اشرفی در رقابت نخست مقابل کمانداری از نروژ پیروز شد و در دور دوم مقابل حریفی از رومانی به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. اشرفی در دور سوم با حریفی از روسیه دیدار کرد و با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید. کماندار کشورمان در مرحله چهارم به مصاف نماینده بلاروس رفت و 8 بر 6 باخت.

کیوان ریاضی‌مهر هم در مرحله اول با کمانداری از سوئد رقابت کرد و پیروز شد. وی در دور دوم با حریفی از گرجستان رقابت کرد، با نتیجه 6 بر 2 باخت و حذف شد.

به این ترتیب کار نمایندگان کشورمان بدون کسب سهمیه به پایان رسید.

 

کد خبر : ۳۸۱۷۳۲