خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوش تیمور شرقی به سپاهان پیوست

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۲۶۴

یک مهاجم دورگه آسیایی به سپاهان پیوست.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت سپاهان، پدرو هنریکه اولیویرا که دو ملیتی محسوب می شود با نام کامل پدرو هنریکه الیویرا کورتس گوئیس متولد 17 ژانویه 1992 در سائوپائولو برزیل است. وی دارای قدی معادل 183 سانتی متر بوده و پست تخصصی او مهاجم است.
پدرو 24 ساله فوتبال خود را از سال 2004 و در تیم جوانان سائوپائولو آغاز کرد و پس از 3 سال بازی در این باشگاه در سال 2008 به تیم جوانان گرمیو نقل مکان کرد. وی در سال 2011 فوتبال خود در رده بزرگسالان را آغاز کرده و در تیمهای مختلف برزیلی از جمله موگی میریم، اوبرابا، سانتاکروزنس و پترولینا سوشال به بازی پرداخت.

پدرو در سال 2014 قاره آسیا را برای ادامه دوران حرفه ای فوتبال خود انتخاب کرد و به تیم المسیمیر قطر پیوست و با درخشش در این تیم توانست در پایان لیگ با انجام 12 بازی و زدن 9 گل عنوان آقای گلی لیگ قطر را به خود اختصاص دهد.

سپس در سال 2015 به تیم العروبة عمان پیوست و پس از آن نیز به عضویت تیم PKNS FC مالزی درآمد و در این تیم نیز خوش درخشید و توانست در 13 بازی 8 گل به ثمر برساند. پدرو همچون روال گذشته سال بعد تیم خود را تغییر داد و در سال 2016 به تیم ایرفورس سنترال تایلند پیوست.

اما نکته جالب در مورد پدرو هنریکه برزیلی اینکه او در 3 دسامبر 2013 توانست پاسپورت جمهوری دموکراتیک تیمور شرقی را دریافت کرده و ملیت آسیایی برگزیند و از این رو وی به عنوان بازیکن دو ملیتی برزیلی - تیمور شرقی به حساب می آید و از او به عنوان سهمیه آسیایی استفاده می شود.

وی 4 بازی برای تیم ملی زیر 23 سال تیمور شرقی انجام داده است و موفق به زدن یک گل نیز شده است.

پدرو پس از انجام توافقات لازم با عبدالله ویسی با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز