خبرگزاری کار ایران

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۶

برزیل ناباورانه حذف شد/ اکوادور و پرو صعود کردند

تیم ملی برزیل در میان نابواری همه از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا حذف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در اولین بازی دور آخر مرحله گروهی اکوادور و هائیتی برابر هم قرار گرفتند که زرد پوشان اکوادور با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دادند.

والنسیا و آیوی در دقایق 11 و  20 دو بار برای تیم ملی اکوادور گلزنی کردند و نیمه دوم این بازی نیز دو گل دیگر وارد دروازه هائیتی شد. نوبوآ، همبازی آزمون و عزت اللهی در تیم روستوف روسیه در دقیقه 57 زننده گل سوم اکوادور بود و والنسیا در دقیقه 78 گل دوم خود و چهارم اکوادور را وارد دروازه هائیتی کرد.

شگفتی مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا در دومین بازی گروه B رقم خورد و تیم ملی پرو با شکست یک بر صفر برزیل صدرنشین شد و ضمن صعود به مرحله پلی آف حذف شاگردان دونگا را رقم زد.

رودیاز در دقیقه 75 دروازه تیم ملی برزیل را گشود تا بهت و حیرت این تیم را فرا بگیرد و در ادامه تلاش شاگردان دونگا برای جبران گل خورده و رهایی از کابوس عدم صعود راه به جایی نبرد.

در پایان دور آخر مرحله گروهی B پرو با شکست برزیل 7 امتیازی شد و به مرحله پلی آف صعود کرد. اکوادور نیز 5 امتیازی شد و به لطف باخت ناباورانه برزیلی‌ها توانست به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی شود.

تیم های ملی برزیل و هائیتی با 5 و صفر امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی گروه B قرار گرفتند. 

 

کد خبر : ۳۸۰۲۳۹