خبرگزاری کار ایران

بحران آبی؛ استقلال مدافع ندارد

منصوریان تا این‌جای فصل نقل و انتقالات در جذب یک مدافع میانی ناتوان مانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال  در مقطعی از فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس جلو افتاد اما روند حرکتی آنها خیلی زود متوقف شد. حالا شرایط این تیم به جایی رسیده که در چند پست از جمله خط دفاعی با بحران جدی مواجه شده است. منصوریان که با تکیه بر روابطش با چند بازیکن از جمله بازیکنان نفت تهران از  حضور آنها در استقلال اطمینان داشت تمام بازیکنان با تجربه این تیم را در لیست فروش گذاشت تا امروز با مشکل اساسی کمبود بازیکن مواجه شود. این مشکل به خصوص در خط دفاع جدی‌تر از سایر پست‌هاست.

استقلال فصل گذشته هم در دفاع میانی مشکل داشت و حالا حنیف عمران‌زاده  در لیست مازاد قرار گرفته و مگویان تنها مدافع مطمئن حاضر در لیست استقلالی‌ها است. عزت‌الله پورقاز یکی از امیدهای اصلی منصوریان بود که او نیز با وجود پیشنهاد از استقلال به استقلال خوزستان رفت و آبی‌ها را حسابی در بن‌بست قرار داد. گزینه بعدی آنها هم کنعانی‌زادگان پرسپولیس است که بعید به نظر می‌رسد مقدمات حضورش در استقلال فراهم شود.

با این وضعیت شاید منصوریان در نهایت مجبور شود حنیف عمران‌زاده را از لیست مازاد خارج کرده و به تیم برگرداند تا شاید در نیم فصل بتواند مدافعی را جذب کند! در هر صورت تا الان دفاع میانی استقلال بحران بزرگ آبی‌هاست که منصوریان از حل کردن آن تا این‌جای کار ناتوان مانده است. 

 

کد خبر : ۳۸۰۱۱۴