خبرگزاری کار ایران

خیز بلند کشتی‌گیران ایرانی برای موفقیت در المپیک

طلایی: جدال ایران و آمریکا تماشایی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۰۷۴

طلایی می‌گوید: کشتی‌گیران ایران می‌خواهند با کسب عنوان قهرمانی جهان پا به میدان المپیک بگذارند.

محمد طلایی، کارشناس و مربی تیم ملی کشتی ایران در خصوص دیدارهای‌ تیم ملی کشتی آزاد در مقابل آذربایجان و هندوستان به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم ملی آذربایجان کاملا سرحال و قدرتمند بود، که در این دیدار کشتی‌گیران ما محک خوبی خوردند و با اجرای فنون تکنیکی و تاکتیکی برابر آنها ظاهر شدند. آنچه از نمایش کشتی‌گیران ایران روی تشک دیدیم نشان از قدرت بالای آنان بود که توانستند برابر آذربایجان به پیروزی دست پیدا کنند. کشتی هندوستان قابل مقایسه با کشتی ایران نیست و هرگز نمی‌توانند در برابر ما با قدرت حاضر شوند. ولی باید توجه داشت که همواره هندوستان در المپیک در تک وزن‌ها به مدال می‌رسد. ولی با  این نتیجه که در مقابل هندوستان کسب شد نشان دادیم که آنها در المپیک برابر ایران هیچ شانسی نخواهند داشت.

او ادامه می‌دهد: دیدار دو تیم کشتی آزاد ایران و آمریکا همواره چه در رقابت‌های انفرادی و چه در رقابت‌های تیمی از حساسیت‌های خاصی برخوردار بوده است. آنها به دنبال کسب نتیجه در کشور خودشان هستند و ما نیز به دنبال ادامه روند پیروزی‌ها در آمریکا هستیم. انگیزه‌های دو تیم با توجه به نزدیکی شروع رقابت‌ها المپیک بسیار بالا است.

طلایی با اشاره به انگیزه بالای کشتی‌گیران برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام‌جهانی می‌گوید: اگر بخواهیم مروری بر تمرینات تیم ملی کشتی آزاد داشته باشیم پی می‌بریم که کشتی‌گیران برای کسب مدال در المپیک خیز برداشته‌اند و چنین تیمی حتما می‌خواهد با دست پر و با پیروزی برابر رقیب همیشگی خود پا به میدان المپیک بگذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز