خبرگزاری کار ایران

با تمام تعصب و غیرتم برای برانکو بازی می‌کنم

امیری: به ندای قلبم گوش کردم و به پرسپولیس آمدم

بازیکن جدید پرسپولیس گفت:‌ ما در اردوی تیم ملی بودیم و شرایط خیلی سختی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، وحید امیری بعد از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری گفت: پس از مشورت با خانواده و بررسی هایی که داشتم، پرسپولیس را انتخاب کردم. امیدوارم با حمایت هواداران پرشور پرسپولیس و مسئولان سال خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: دیشب نتوانستم تا صبح بخوابم. خیلی هیجان و استرس داشتم. خدا را شکر می کنم که در این ماه عزیز این اتفاق در زندگی من رخ داد. من این را به فال نیک می گیرم. امیدوارم جواب محبت هواداران را بدهم. در این مدت که قراردادم با نفت تمام شده بود، هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند که به این تیم بیایم. امیدوارم سالی سرشار از موفقیت رقم بزنیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه حتی علیرضا منصوریان برای جذب وی حتی به تمرین تیم ملی رفته بود و انتقال وی به پرسپولیس حواشی زیادی داشته است، تاکید کرد: این مسائل در تصمیم گیری من تاثیری ندارد. جا دارد از اصحاب رسانه تشکر کنم. گاهی از زبان من حرفهایی می زدند در حالی که اصلا صحبتی نکرده بودم! پیش خودم گفتم شاید اگر این کار را نکنند، بازارشان داغ نشود. می توانستم اعتراض کنم ولی خدا به من صبر و آرامشی داده که این مسائل مرا عصبی نمی کرد. این حواشی روی روند من و عملکردم تاثیر داشت. خدا را شکر که تیمم را انتخاب کردم. جا دارد از تمام کسانی که برای من زحمت کشیده اند از جمله یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان و مسئولان باشگاه نفت تشکر کنم. 

امیری ادامه داد: خواهشم این است به بحثهای گذشته نپردازید. من سه سال در نفت بودم که دوسالش همراه با منصوریان بود. جا دارد تشکر خالصانه ای از منصوریان کنم. او در حق من بزرگی و لطف کرده است. یکی از عوامل پیشرفت من بعد از گل محمدی، منصوریان بود. الان بازیکن پرسپولیسم و با تمام وجود و تعصب و غیرتم برای این تیم بازی می کنم و تا جایی که توان داشته باشم، فقط برای موفقیت تیمم تلاش می کنم.

وی درباره تاثیر علیرضا بیرانوند در پرسپولیسی شدنش، یادآور شد: خیلی وقت پیش بود که آقای ترکاشوند با من تماس می گرفت. ما هم زبان هستیم و زبان هم را بهتر می فهمیم! الان نزدیک به دو ماهی هست که با هم در ارتباطیم. برای بیرانوند هم باید بگویم ما با هم هم اتاق و هم محله ای هستیم و وجود او هم در انتخابم بی تاثیر نبود. 

امیری درباره کنایه منصوریان به وی در برنامه تلویزیونی که گفته بود باعث شده قیمت امیری بالاتر از حد استاندارد برود، گفت : از اول زندگی من اتفاقاتی برای من افتاده که به آنها به دید معجزه به آنها نگاه کرده ام. من این پروسه را به خدا سپرده ام که هر اتفاقی به صلاحم هست، رخ بدهد. ندای درونی من می گفت به پرسپولیس بیایم. چیزی که مهم است این است که رابطه من و منصوریان از حالا به بعد رابطه برادری و دوستی است. منصوریان را همانطور دوست دارم. دنیا زودگذر است. فوتبال کمک می کند ما به هم نزدیک بشویم. امیدوارم این اتفاق باعث ناراحتی کسی نشود و دوستی ها و برادری ها پابرجا باقی بماند.

وی درباره اینکه سال گذشته آمار گلزنی خوبی نداشته است، گفت: سال گذشته تیم نفت مشکلات خاص خودش را داشت. قبل از بازی در لیگ قهرمانان آسیا حتی پول هتل و شام را هم نداشتیم که این اتفاقات روی روند بازیکنان تاثیرگذار است. 

امیری درباره پیغام یکی از مسئولان باشگاه نفت به وی برای عدم حضورش در پرسپولیس، گفت:  من شب گذشته داشتم با یک نفر مشورت می کردم ولی به همین ماه عزیز قسم، وی مرا راهنمایی کردند که به پرسپولیس بروم نه اینکه به این تیم نیایم. وی تاکید داشت که پرسپولیس را انتخاب کنم. نمی دانم این خبر و اطلاعات از کجا به شما می رسد. اینجا جای مطرح کردن این سئوال نیست. من همیشه برای این شخص آرزوی موفقیت دارم چون واقعا یکی از آدمهای پاک فوتبال ایران است.

 

کد خبر : ۳۷۹۵۵۴