خبرگزاری کار ایران

بنگر: منظورم از آن حرف‌ها، سیدجلال نبود

محسن بنگر به خاطر جدایی از پرسپولیس بسیار ناراحت وعصبانی است اما فعلا ترجیح می‌دهد به این مساله واکنش خاصی نشان ندهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن بنگر همان‌طور که انتظار می‌رفت از پرسپولیس جدا شد. مقصد بعدی او تراکتورسازی است. او همچنین بعد از حضور سیدجلال مطالبی را در اینستاگرام نوشت که باعث سوء تفاهماتی شد. بنگر در مورد آخرین وضعیتش گفت:«من الان شمال هستم و استراحت می‌کنم و هیچ قرادادی با تراکتورسازی نبسته‌ام البته باید بگویم صحبت‌های خیلی خوبی با مسئولان این تیم انجام دادم و منتظر آقای قلعه‌نویی هستم تا از سفر برگردد و سپس تصمیم نهایی‌ام را بگیرم؛ البته باید بگویم احتمال اینکه به تراکتورسازی بروم زیاد است.»

وی درباره مطلبی که در اینستاگرام منتشر شده و در آن عنوان کرده بود برخی بخاطر پول به پرسپولیس می‌آیند و به خاطر پول از این تیم می‌روند و عده‌ای معتقد بودند منظور بنگر سیدجلال حسینی بوده گفت:« چه کسی این حرف را زده است؟ سید جلال از دوستان بسیار خوبم است و مثل برادرم است به هیچ عنوان منظور من او نبود آن مطلبی که من در اینستاگرام نوشتم دو ساعت قبل از این بود که سید جلال قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.سیدجلال بازیکن بزرگی است و می تواند به این تیم کمک کند. تجربه حضور در پرسپولیس را داشته و امیدوارم به این تیم کمک کند. امیدوارم طرفداران در فصل آینده خط دفاعی خوبی را با حضور این بازیکن ببینند.»

 وی در مورد جدایی اش از پرسپولیس هم  گفت: «نظر کادرفنی و باشگاه بوده که در فصل آینده نباشم. حرفه ای هستم و اعتراضی ندارم. این چند روز صحبتی نکردم که تیم به حاشیه نرود. با اینکه بازی نیست تا تیم به حاشیه نرود اما من به خاطر هواداران و آرامش باشگاه سکوت کردم با اینکه از یک هفته قبل می دانستم مرا نمی خواهند.»

 

کد خبر : ۳۷۹۳۲۸