خبرگزاری کار ایران

مالک راه‌آهن خیال همه را راحت کرد؛

پرسپولیسی‌ام و محمدی را فقط به پرسپولیس می‌دهم

مالک باشگاه راه‌آهن حاضر است رضایت‌نامه محمدی را در ازای مبلغی کم‌تر از تیم‌های دیگر برای پرسپولیس صادر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روزهای گذشته بحث بر سر مهرداد محمدی، مهاجم تیم راه‌آهن و پیوستنش به پرسپولیس شکل جدی‌تری به خود گرفته است. محمدی که از چند تیم دیگر لیگ برتری هم پیشنهاد دارد خودش بیشتر مایل است که به پرسپولیس بیاید. جالب است که علاوه بر او، مالک باشگاه راه‌آهن تمایلش این است که اگر قرار است محمدی جدا شود به پرسپولیس برود نه به تیم دیگری!

پیمان کیانیان، مالک باشگاه راهآهن در این مورد گفت: «باشگاههای سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس خواهان دریافت رضایتنامه مهرداد محمدی شده‌اند اما ما به آنها گفتیم که فقط حاضریم یکساله به صورت قرضی مهرداد را به این تیم‌ها بدهیم. این هم در شرایطی است که هم منافع مالی باشگاه رعایت شود و هم منافع بازیکن. درباره پرسپولیس اما قصه متفاوت است. من شخصا پرسپولیسی هستم و فقط حاضرم به پرسپولیس بابت انتقال مهرداد محمدی رضایتنامه قطعی بدهم. البته در این صورت هم باید مبلغ رضایتنامه پرداخت شود اما برای پرسپولیس به اندازه تیم‌های دیگر سخت نمی‌گیرم.»

شنیده می‌شود راهآهنی‌ها برای صدور رضایتنامه محمدی مبلغی بالای یک میلیارد پیشنهاد کرده‌اند که البته پرسپولیسیها قصد دارند این مبلغ را کم کنند اما در نهایت باید حضور این بازیکن در پرسپولیس را تقریبا قطعی دانست. 

 

کد خبر : ۳۷۸۸۴۷