خبرگزاری کار ایران

پشت پرده حضور هدایتی در تمرین تیم ملی

در حالی که همه از حضور هدایتی در اردوی تیم ملی به خاطر پرسپولیس خبر داده بودند اما اصل قضیه چیز دیگری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حضور حسین هدایتی در اردوی تیم ملی بعد از رفتن منصوریان به محل تمرین شاگردان کی‌روش، به بحث پرسپولیس و مذاکره او با بازیکنانی مانند وحید امیری و جلال حسینی ارتباط داده شد. اما این طور که از فدراسیون خبر می‌رسد حضور هدایتی ارتباطی به بحث نقل و انتقالات نداشته و او برای امور مهم‌تری در اردوی تیم ملی حاضر شده است.

مشکلات کی‌روش در تیم ملی و آخرین مصاحبه او در مورد کشتی غرق شده تیم ملی و مشکلاتی که در پشت پرده وجود داشت و البته رسانه‌ای هم نشده مسولان فدراسیون را برآن داشت تا فکر چاره‌ای اساسی کنند.

برای حل این مشکل تاج و عابدینی در تماسی با هدایتی از او می‌خواهند که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و در صحبت با کی‌روش خیال او را بابت مسائل مالی راحت کند. هدایتی که پیش از این هم یک بار دیگر یکی، دو سال گذشته به دعوت کریمی به اردوی تیم ملی رفته و به بازیکنان پاداش داده بود این بار هم دعوت فدراسیون را قبول کرد و به اردوی تیم ملی رفت. هدایتی و تاج شام را همراه کی‌روش و بازیکنان تیم ملی صرف کردند و در این جلسه به کی‌روش وعده دادند که مشکلات مالی تیم ملی تا چند روز آینده حل شده و دغدغه‌ای برای او وجود نخواهد داشت. 

 

کد خبر : ۳۷۸۵۵۲