خبرگزاری کار ایران

بندرانزلی نایب قهرمان شد

گلستان قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۰۹۷

تیم های گلستان(توسعه تعاون روستایی علی آباد)، فولاد گیلان، آذربایجان شرقی(آرد اطهر بناب) و شهرداری مشهد در رده های اول تا چهارم این رقابت ها قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور در سال 95 در ساحل زیبای سنگاچین و محل استراحتگاه های کارگران بندر انزلی برگزار و ظهر امروز با قهرمانی گلستان (توسعه تعاون روستایی علی آباد) به پایان رسید. تیم های فولاد گیلان، آذربایجان شرقی(آرد اطهر بناب) و شهرداری مشهد نیز بر سکوی دوم تا چهام این رقابت ها قرار گرفتند.

در روز پایانی این مسابقات و در دیدار رده بندی این رقابت ها از ساعت 9/45 دو تیم آذربایجان شرقی(آرد اطهر بناب) و شهرداری مشهد برای کسب مقام سومی این رقابت ها به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم آذربایجان شرقی(آرد اطهر بناب) موفق شد با حساب 2 بر 1 رقیب سرسخت خود را شکست داده و بر سکوی سومی این مسابقات بایستد.

در دیدار فینال این رقابت ها نیز که از ساعت 10/45 و با حضور خیل کثیر مشتاقان والیبال، اهالی بندر انزلی و جمع زیادی از مسئولین برگزار شد تیم شرکت تعاونی توسعه روستایی علی آباد کتول با ترکیب ابراهیم سن سبیلی و امید حسینی موفق شد در یک بازی سخت و نفسگیر با نتیجه 2 بر 0 (21 - 14 و 21-13) تیم پرقدرت فولاد گیلان با ترکیب محمود توانایی و سروش جعفری را شکست داده و بر سکوی قهرمانی این رقابت ها قرار بگیرد.

بنا به گفته حق بین سرپرست این رقابت ها، این دوره از مسابقات با شرکت 13 تیم از استان های تهران، همدان، خراسان جنوبی و رضوی، البرز، خوزستان، یزد، کرمان، گیلان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گلستان(شرکت تعاونی توسعه روستایی سرخه دار چشمه چینو علی آباد کتول) برگزار شد.

ایشان این رقابت ها را به عنوان اولین دور مسابقات والیبال ساحلی کارگران در سال 95 عنوان و افزود ان شاء الله در مهرماه و نهایتاً در بهمن ماه دور دوم و سوم این رقابت ها برای تعیین نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات جهانی ورزش کارگری (2017 در لتونی)؛ برگزار خواهد شد.

یادآوری می نماید مراسم اختتامیه این رقابت ها نیز با حضور مسئولان فدراسیون ورزش کارگری(دکتر امیر حسینی سرپرست فدراسیون، بیژن خراسانی نایب رئیس و مجید ندیری مشاور عالی سرپرست فدراسیون، تشت زر معاون امور استان های فدراسیون)، پهلوان رئیس و تطهیری دبیر هیأت ورزش کارگری استان گیلان برگزار و با اهدای کاپ، مدال و جوایز نقدی از قهرمانان تجلیل به عمل آمد.

گلستان قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور شد

گلستان قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور شد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز