خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون عراق: تاکید داریم که در عربستان بازی نمی‌کنیم

رسانه‌های سعودی چند روز پیش اعلام کرده بودند که فیفا با برگزاری دیدار برگشت تیم ملی فوتبال عراق برابر عربستان در جده موافقت کرده.

به گزارش ایلنا،‌ رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد که دیدار برگشت تیم ملی این کشور برابر عربستان باید در زمینی بی طرف و غیر از کشور سعودی باشد و آنچه که در رسانه‌های سعودی آمده نادرست است.

این در حالی است که رسانه‌های سعودی چند روز پیش اعلام کرده بودند که فیفا با برگزاری دیدار برگشت تیم ملی فوتبال عراق برابر عربستان در جده موافقت کرده و تنها دیدار رفت در زمین بی‌طرف برگزار می شود. رئیس فدراسیون عراق اما به شدت به این خبر واکنش نشان داده و گفت که این خبر زاییده ذهن عربستانی‌هاست و ارتباطی به فیفا ندارد

عبدالخالق مسعود در این مورد گفت:« فیفا پیش از این در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال عراق نوشته تاکید کرد که هم دیدار رفت و هم دیدار برگشت عراق و عربستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در کشور بی طرف برگزار می شود. ما مالزی را انتخاب کرده‌ایم و عربستان هم باید کشور ثالث را انتخاب کند. این تصمیمی بود که فیفا گرفت و هیچ تغییری در آن به وجود نیامده است. ما بعد از این ابلاغیه فیفا هیچ نامه دیگری را دریافت نکرده‌ایم.»

عراقی‌ها شهر مشهد را برای میزبانی بازی‌هایشان به غیر از عربستان انتخاب کرده‌اند و ورزشگاه این شهر میزبان بازی‌های عراق در انتخاباتی جام‌جهانی 2018 است. 

 

کد خبر : ۳۷۷۸۵۴