خبرگزاری کار ایران

فصل جدیدی در ورزش ایران آغاز شد

بهنام محمودی: والیبال ایران در المپیک نتیجه می‌گیرد

محمودی می‌گوید: همه عوامل فدراسیون والیبال در چند دهه اخیر به هم متصل شدند و تشکیل یک تیم واحد دادند تا ما به قله‌های والیبال جهان نزدیک شویم.

بهنام محمودی، کارشناس و بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران در خصوص کسب سهمیه المپیک ریو توسط والیبالیست‌های ایرانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: والیبال ایران به آرزوی خود رسید و همه مردم ایران از این اتفاق خوشحال هستند. با کسب سهمیه المپیک ما فصل جدیدی را در والیبال و ورزش ایران شروع کردیم. این صعود در بالا بردن اعتماد به نفس بازیکنان ما تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. ما در والیبال ایران تنها حضور در المپیک را کم داشتیم. حالا دیگر باید به فکر سکوهای جهانی و المپیک باشیم.

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه می‌دهد: چندین نسل از والیبالیست‌های ایران برای شکوفایی این ورزش زحمت کشیدند. مربیان گمنامی که در سخت‌ترین شرایط در شهرستان‌ها برای پرورش استعدادها زحمت کشیدند تا شاگردانی تربیت کنند که به رشد ورزش والیبال در ایران کمک کنند.

محمودی خاطرنشان می‌کند: همه عوامل فدراسیون والیبال در چند دهه اخیر به هم متصل شدند و تشکیل یک تیم واحد دادند تا ما به قله‌های والیبال جهان نزدیک شویم و به طور حتم با ادامه این روند به بهترین مقام‌ها دست پیدا خواهیم کرد.

او با اشاره به گروه‌بندی تیم ملی ایران در مسابقات المپیک می‌گوید: در المپیک هیچ تیمی آسان نخواهد بود و همه بازی‌ها دشوار است. اگر ما می‌خواستیم حریفان خود را در این میدان دستچین کنیم قطعا همین تیم‌ها را انتخاب می‌کردیم. بازی در این گروه نسبت به گروه دیگر برای بازیکنان ما راحت تر خواهد بود. باید توجه داشت که ما قابلیت پیروزی برابر روسیه، لهستان و آرژانتین را داریم و این بهترین گروهی است که ایران می‌توانست در آن قرار بگیرد.

 

کد خبر : ۳۷۷۶۷۹