خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

صعود به المپیک حاصل کار تیمی بود/ این تیم ملی عصاره چندین نسل والیبال ایران است

افشاردوست می‌گوید والیبال ایران به آرزوی خود که صعود به المپیک بود دست پیدا کرد.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال ایران در خصوص تحقق رویای ایرانیان برای حضور تیم ملی والیبال در المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: والیبال ایران راه سختی را طی کرد که به امروز رسیدیم. باتوجه به اینکه ما در دوره پیش هم در یک قدمی صعود قرار داشتیم و با بد شانسی به المپیک لندن راه نیافتیم، در این دوره از مسابقات گزینشی اعضای تیم ملی تمرینات خود را با استرس و فشار دنبال کردند و هم قسم شده بودند که این‌بار طلسم را بشکنند و به المپیک صعود کنند و شادی را به مردم والیبال دوست ایران هدیه دهند.

او ادامه می‌دهد: این صعود حاصل تلاش همه کادر فدراسیون بود که با هر کمی و کاستی در کنار تیم ملی ایستادند تا تیم ملی والیبال ایران به المپیک صعود کند.

افشاردوست خاطر نشان می‌کند: تیم ملی ایران در چند سال اخیر رقابت‌های لیگ جهانی و همچنین قهرمانی آسیا را با قدرت پشت سرگذاشته بود و صعود به المپیک تنها آرزوی والیبال ایران محسوب می‌شد که خدا را شکر بچه‌ها به آن دست یافتند.

دبیر فدراسیون والیبال ایران تیم صعود کرده به المپیک را عصاره چندین نسل والیبال ایران می‌داند و می‌‌گوید: چندین نسل در والیبال ایران تلاش کرد تا بتوانیم امروز با شایستگی جواز حضور در المپیک را به دست بیاوریم و مردم ایران را که علاقه خاصی به والیبال دارند را خوشحال کنیم. این تیم ملی که توانست همه مشکلات را پشت سر بگذارد و به المپیک ریو راه یابد، عصاره چند نسل از والیبالیستان ایران بود.

 

کد خبر : ۳۷۷۵۳۳