خبرگزاری کار ایران

آیا عایشاه بازارگرمی کرد؟

امید عالیشاه، ستاره جوان پرسپولیس طبق گفته خودش دو پیشنهاد از لیگ ترکیه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید عالیشاه، ستاره جوان پرسپولیس که در این فصل جدا از درخشش بسیار خوبی که داشت، به دلیل مصدومیت و نیمکت‌نشینی برخی از بازیکنان به بازوبند کاپیتانی سرخپوشان نیز رسید، قراردادش با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است و جزو آن دسته از بازیکنانی است که وضعیت حضورشان در پرسپولیس فصل بعد مشخص نیست.

عالیشاه البته چند روز گذشته اعلام کرده بود از دو تیم حاضر در سوپرلیگ ترکیه پیشنهاد دارد و حتی گفته بود برای انجام مذاکرات نهایی با این دو تیم، بلیط سفر به ترکیه را نیز تهیه کرده است. اما با این وجود او بلافاصله بعد از گذشت یک روز با چرخشی عجیب حرف از علاقه به ماندن در پرسپولیس زد و اعلام کرد اولویت اول او ماندن در جمع شاگردان برانکو است.

تقریباً بیشتر بازیکنان حاضر در لیگ برتر، این روزها برای بالا بردن قیمت خود دست به هر بازارگرمی می‌زنند و مدام صحبت از داشتن پیشنهادات مختلف از تیم‌های اروپایی و قطری می‌کنند. موضوعی که البته گویا عالیشاه نیز در برهه کوتاهی دنباله‌روی آن بود، اما بنا به دلایلی نامعلوم به یکباره تغییر رویه داد و تصمیم به ادامه همکاری با پرسپولیس گرفت.

حالا باید دید دلیل اصلی امید برای این چرخش چه چیزی بوده است. جدی نبودن پیشنهادات ترک‌ها و یا مناسب نبودن قیمت پیشنهادی آنها به کاپیتان جوان پرسپولیس. یا آیا اصلاً پیشنهادی در کار بوده است؟

 

کد خبر : ۳۷۶۸۰۵