خبرگزاری کار ایران

موفقیت فقط گرفتن جام نیست

گل‌محمدی: حسرت دیدار با العین را می‌خورم/باعث افتخارم است در ذوب‌آهن بمانم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: حسرت دیدار با العین را می‌خورم می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم اما آنها تیم خوبی بودند و توانستند به پیروزی برسند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی با حضور در برنامه 90 درباره شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن و قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار داشت: ما سال را با بدشانسی و بد شروع کردیم و بعد رفته رفته تیم ثبات پیدا کرد و توانستیم به اوج برسیم.

وی افزود: ما در ابتدا از نظر امکانات حرفه‌ای بد نبودیم و در فشردگی مسابقات خوب عمل کردیم و در آسیا قدرتمندانه از گروه‌مان صعود کردیم حسرت دیدار با العین را می‌خورم می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم اما آنها تیم خوبی بودند و توانستند به پیروزی برسند.

گل‌محمدی درباره اینکه در بازی‌های آخر تیمش در لیگ چندان خوب بازی نمی‌کردند، گفت: ما در این دیدارها گل اول و دوم را زدیم اما در نهایت بازی‌ها مساوی شد. در باشگاه‌های ایرانی اینکه یک تیم بخواهد هم در لیگ و هم در آسیا تلاش کند با توجه به نداشتن امکانات حرفه‌ای به مشکل برمی‌خورد. البته حفظ تمرکز در 2 جام واقعاً سخت است و اینکه بتوانیم تمرکز و انگیزه بازیکنان را در حد بالا نگه داریم و البته به نوع نگرش و رفتار آنها برمی‌گردد. در هر صورت ما جام گرفتیم و شاید برخی‌ها بگویند که من مربی خوبی هستم البته موفقیت فقط گرفتن جام نیست باید ببینیم در باشگاه چکار کرده‌ایم.

وی گفت: 2 سال پیش وقتی باشگاه را تحویل گرفتم باشگاه شرایط خوبی نداشت و به نوعی انقلابی را در تیم به وجود آوردیم در هر 7- 8 هفته اول لیگ بردی نداشتیم اما رفته رفته خوب شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره دیدار مقابل استقلال هم گفت: در بازی با استقلال بازیکنان ما مثل برگ خزان بر روی زمین می‌افتادند ما حتی سعی کردیم چند بازیکن مصدومان‌مان را تعویض کنیم و برخی از آنها با مصدومیت به بازی ادامه دادند.

وی خاطرنشان کرد: در پنالتی‌ها هم به بازیکنان گفته بودم ضربه «چیپ» نزنند. (با خنده)

گل‌‌محمدی درباره اینکه آیا فصل آینده در ذوب‌آهن می‌ماند گفت: باعث افتخارم است در این تیم بمانم اکثر بازیکنان با تیم قرارداد دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کاوه رضایی در تیم می‌ماند گفت: واقعاً‌ نمی‌دانم کاوه در ذوب‌آهن می‌‌ماند.

گل‌محمدی در پایان جام را به جانباز موسی سلامت تقدیم کرد.

 

کد خبر : ۳۷۶۳۳۳