خبرگزاری کار ایران

پیروزی تیم والیبال جوانان ایران مقابل اسپانیا

تیم والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود در اسپانیا موفق به شکست تیم جوانان این کشور شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان جوان کشورمان در ادامه اردوی آمادگی خود در اسپانیا که از سه‌شنبه شب با ورود به شهر پالنسیا آغاز شده بود، چهارشنبه شب در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم جوانان اسپانیا رفتند.

تیم والیبال جوانان کشورمان در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 28 بر26، 25 بر 18 و 28بر 26 به پیروزی رسید تا در چهارمین مسابقه تدارکاتی خود در اروپا باز هم پیروز میدان باشد.

اسپانیایی‌ها برای سه دیدار والیبال جوانان ایران برابر تیم‌های جوانان و ملی این کشور تبلیغات زیادی انجام دادند و در شهر پالنسیا بنرهای تبلیغاتی زیادی با موضوع این بازی‌ها دیده می‌شود.

ملی‌پوشان کشورمان صبح پنج‌شنبه یک جلسه تمرین توپی و وزنه دارند و عصر در دومین مسابقه تدارکاتی خود در این کشور به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌روند. تیم حریف فردای جوانان ایران ترکیبی از تیم ملی «الف» و «ب» اسپانیا را در اختیار دارد.

تیم والیبال جوانان ایران در اسلوونی نیز سه مسابقه برگزار کرد که 3 بر یک و 3 بر صفر تیم امید و 3 بر یک تیم ملی جوانان اسلوونی را از پیش رو برداشت.

تیم کشورمان خود را برای حضور شایسته در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال پسر آسیا که از 19 تا 27 تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

 

کد خبر : ۳۷۴۷۸۴