خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی والیبال:

نکته مثبت پیروزی برابر لهستان تقویت میل به بردن در بازیکنان بود

مربی تیم ملی والیبال گفت: با پیروزی یا شکست در بازی دوستانه نه کسی چیزی به ما می‌دهد و نه کسی چیزی می‌گیرد. با این برد امتیازی به دست نمی‌آوریم، اما میل به بردن در تیم تقویت می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال،  رحمان محمدی راد پس از پیروزی 3 بر یک ایران مقابل لهستان در مسابقه‌ای تدارکاتی، اظهار داشت: برنامه‌های ما به گونه‌ای بود که هر روز بهتر شویم و به شرایط ایده‌آل برسیم؛ البته هنوز باید روی برخی مسائل کار کنیم. مثلاً اینکه وقتی از حریف پیش می افتیم تمرکز خود را حفظ کنیم تا فاصله کم نشود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف نیاز به انجام کار خارق العاده ای نداریم و فقط باید روی دریافت و حمله خودمان تمرکز داشته باشیم. در مسابقه با لهستان هم در زمینه دریافت پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشتیم و هم اینکه در هنگام حمله، حمایت خوبی از مهاجم انجام دادیم.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: آنچه باعث پیشرفت بازی ما می شود این است که در حملات به خوبی از مهاجم حمایت کنیم. در این مسابقه هم چند امتیاز به همین شکل زنده شد. همین اتفاقات باعث پیروزی یک تیم می شود. یکی از مسائل مهم در مسابقه امروز این بود که طرز نگاه و توجه بازیکنان متفاوت با گذشته بود.

محمدی تاکید کرد: با پیروزی یا شکست در بازی دوستانه نه کسی چیزی به ما می‌دهد و نه کسی چیزی می‌گیرد. با این برد امتیازی به دست نمی‌آوریم، اما میل به بردن در تیم تقویت می‌شود.

 

کد خبر : ۳۷۴۶۳۰